mandag den 7. juni 2010

Nu 8 steder i DK du kan aflevere kort og disse er modtaget her hos mig

Så er siden opdateret med adresser og link til de butikker der har sagt ja til at samle jeres kort ind for OSH. TAK for det, der er nu 5 steder på Sjælland og 3 i Jylland.

I weekenden nød Margit og jeg det gode vejr i Sverige og lavede friluftsscrap - det kom der 50 kort ud af - som jeg kunne tage med hjem. Her ses et udpluk. Margit kan noget med rester - se de smarte hjemmelavede baggrunde der er på nogen af hendes kort!!! Det rene trylleri tilsat en pæn skefuld tålmodighed - godt det ikke blæste!!  =0)
Har set OSH kort og omtale på flere af jeres blogge - tak - det ser SÅ godt ud - men da jeg ikke vil stjæle billeder kommer kortene først på her når de er modtaget og talt med i totalen. Men jeg prøver at holde mig orienteret og kommenterer hvis jeg ser noget.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op hvor har i været kerative, og så i det fri, de er bare så flotte alle sammen.
Sikke et held at det var tørvejr....!
svigerinden

Anonym sagde ...

Det ser godt ud, jeg må da vist også hellere gå igang med at få produceret noget.
M.v.h. Stine66