torsdag den 19. august 2010

Og som lovet her de 62 kort fra "Mighty Scrappers"

Ja hvad ellers kunne de hedde når de holder til i Rødovre!! Og sikken service - ikke alene blev de leveret til min hoveddør af Nikolette - jeg fik sandelig også to billedfiler - så de er lige til at uploade. Så er det jo ingen sag at være webmaster!  TAK for det!

Men uden mere snak - her kan I se de fine kort:
og I kan klikke for et større billede og så klikke igen på det billede - hvis der er et specielt kort I gerne vil nærstudere.

Og her er medlemmerne af "Mighty Scrappers" in action på deres kortaften -  Jayne, Dorte, Stinne, (Karina, der tog billedet), Connie, Else, Gitte og Nikolette. Perfekt kombination at I har hygget jer og samtidig støttet OSH-sagen - 1000 tak for det!


Findes der et skønnere syn end sådan et bord totalt dækket af kreativitet - ikke i min verden !!!  =0)

I nogle af Else's kort var der sat et stykke papir der var foldet på midten både lodret og vandret - så passede det i en alm. lille kort og kunne foldes ud til et A4 ark - god ide Else - hermed givet videre. Else havde endda brugt linjeret papir - både det og hvidt er fint!

Tælleren er opdateret og vi havde ganske rigtigt passeret 500 - og SE lige hvad der skete med lagkagen - nu er det største kagestykke det der stammer fra div. kortaftener (både private og i butikker) - det stykke der hedder butik er fra de kasser der står i butikkerne - events er dem der bliver afleveret i en kasse på SAM, Convention, Scrap´n´Dream osv og andet er dem jeg modtager her i huset med posten fra enkeltpersoner og selv har lavet. Er det ikke lidt sjovt at kunne følge med i denne graf også - eller er det bare mig der er en nørd?

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

62 kort ! Flot gjort.
Sad faktisk og lavede 4 stk julekort i aftes til OSH, (ikke dem på bloggen) fordi jeg skal til unikscrap på lørdag, og regner med at møde en kasse der. Ellers finder jeg en anden løsning.
Og så ser jeg, at du har besøgt mig imens ! Pudsigt. Men velkommen til.
(Og ja, ja, nu er jeg jo kommet igang.)

Og nej, helt nørd er du vel ikke. Det er da sjovt at føre statistik. Så kan du jo også lægge strategi for, hvor du skal satse - ikke ?

Margit sagde ...

IGEN!!!... hvor dejligt... super flotte kort fra "de damer"... som tydeligvis OGSÅ har hygget sig...
Nej - nørd er du ikke... det er da sjovt at se, hvor kortene bli'r til!!!
Ses snart - god aften.

Anonym sagde ...

Hvor er det dejligt at se hvor nogle af kortene bliver til, det er ren hygge.
Og sikke et flot resultat.
svigerinden