torsdag den 16. september 2010

Så har en stak kort mere været gennem mine hænder

Først en tilføjelse til billedet fra i går med Lam's kort - der var jo også julekort imellem - så dem kan I se her, søde ikkesandt? TAK til Lam :
Og så er her en stor portion fra Margit B. som er min ubestridt største og mest trofaste producent p.t. Her med fine julekort, generelle kort og nuttede børnekort. Også en stor TAK til dig :

Nu er bunken med kort der er klar vokset og med et par slutspurter i ugens løb kan de to kasser med 300 kort til Kosovo og Libanon komme afsted snart ALLETIDERS!!

Og når jeg lytter RIGTIG godt efter kan jeg høre lyden at små "julenisser" der laver julekort rundt omkring i de små hjem - SMUK lyd ....... og såsnart jeg er færdig som postbud kaster jeg mig også over julepapirerne og hygger mig med tanken om at jeg ikke også skal SKRIVE noget i alle de julekort.  =0)

2 kommentarer:

Margit sagde ...

Jamen her sidder nissen fortsat flittigt ved sit bord og fikser lidt til julekassen.
Jeg MÅ indrømme, at jeg synes de udsendte fortjener 2 kort hver, så de kan sende varme julehilsener afsted...
Er sikker på, at der er andre, der er af samme mening...
Så... "op på tæer - alle sammen"...
(JULE)knus

Dortesjs sagde ...

waue flotte flotte kort... jeg går straks igang med at hjælpe til...har vist osse nogle ældre kort liggende jeg kan sende med

Dorte