torsdag den 9. september 2010

Så kom vinterkortet i min Home sweet home serie af OSH-kort =0)

Mens vi venter på de nye kort jeg får med hjem i weekenden (Scrap'n'dream 11.9 i Tåstrup) må I nøjes med at se dette nyeste kort jeg har lavet og klargjort en bunke af til at lave indimellem andre ting. Plankeværket er et stykke BG papir der meget passende hedder Make a Wish. Juletræet er fra QK og den lille snemand og snebunken to små punches jeg havde på lager. Resten af kortet er som de øvrige 3 modeller - dog med den tilføjelse at der er kommet et lille rødt blinghjerte i et af o'erne og den gule sløjfe er der selvfølgelig stadig.
Nogle søde scrappere har spurgt mig; hvordan kan man hjælpe, når man nu ikke laver kort. Jamen det må vi da bestemt finde ud af:
Måske kunne man give en hånd med at klargøre kort andre har lavet
Eller donere noget papir man selv er gået lidt død i
Eller kuverter til de kort der ikke har kuvert med.
Jeg kan også se at der bliver brugt en del smalt dobbeltklæbende tape til at sætte papir i de kort der ikke er lyse og skrivevenlige indeni.
Disse materialer bliver så brugt/sat frem ved "lav-kort arrangementer" til fri afbenyttelse.
Og sidst men ikke mindst lever et projekt som dette af OMTALE OMTALE OMTALE, så fortæl endelig om det, giv blogadressen videre.
Du kan også hjælpe ved at printe nogle ark af de små sedler jeg har (jeg mailer gerne filen rundt) og aflevere dem på dit bibliotek eller andre steder i dit lokalområde hvor der kommer folk der kunne være interesseret i at være med!
Så TAK fordi I spurgte og håber der er noget af ovenstående I kan bruge?

1 kommentar:

Annette / aka sagde ...

Sødt kort, og den er sød den lille flyvende kuvert.
Modtager gerne fil til små sedler, til videreformidling.
Kan man bare sætte OSH logoet på sin blog ?