lørdag den 23. oktober 2010

SÅ kom opdateringen og SEEEE Rudolf er oppe over 1900 !!!

1908 for at være HELT nøjagtig - vidste I at danske kvinder fik valgret til kommunalvalg i præcis 1908.
Så det er et vigtigt tal på mere end en måde - men for OSH er det bare et HELT fantastisk tal - et der viser hvor GODE I allesammen har været - hvor meget vi kom OVER målet og at vi helt sikkert runder 2000 julekort, med dem jeg ved er på vej hertil. OSH pakker kortkasser mandag t.o.m. torsdag, hvor kasserne går afsted. Jeg opdaterer selvfølgende løbende tælleren - men Operation julekort 2010 erklæres allerede nu for en KÆMPE succes og stor tak til jer allesammen!!!!

Rigtig GOD weekend til jer allesammen - her i huset ved vi godt hvad vi skal lave  =0)!! Selv barnebarnet var med til at sætte labels på kort i går og han hjalp også med at tælle i dag - hvor vi fordelt på 5 post-forsendelser og en portion der kun skulle "over hækken" modtog 80 nye kort!!!!  TÆNK jer - den ene pakke var fra en scrapper i England jeg kun kender fra internettet - der sendte en portion kort fordi hun gerne ville støtte og som i et brev i pakken skrev, at hun nu har fundet noget der minder om OSH i England, som hun nu vil kontakte og hjælpe fremover - dejligt ikke????

Og dagens visning er en portion fra Gitte Y - 1000 tak Gitte - de er lækre:

 Øverst fine stemplede og malede julehilsner, flettede hjerter og et nuttet rensdyr!

 her 4 kort med chipboard fra en julepakke i et scrapblad og den der Miss you tekst er da HELT perfekt!

Og her nogle smukke snefnug i både stemplet og die-udgave.

3 kommentarer:

Margit sagde ...

Totalt fantastisk... !!!
Jeg har haft besøg af Lam idag, som har lavet nogle rigtig søde kort med til kassen - også fra hendes mor!!
Glæder mig til at give det et nøk på mandag...
Godt E. har været inde over og hjælpe ;o)
Små hjælpere er i høj kurs... =0)

Majer sagde ...

Hvor er det bare flot at der er kommet så mange kort i kassen. Sikke et arbejde alle har lagt i det og sikke et arbejde der nu venter i HQ, før de kan blive sendt afsted!

Godt gået alle sammen :-)

lam sagde ...

Hvor er det fantastisk med så mange kort og ja som du ved så er der også et par stykek fra mig og min mor