søndag den 14. november 2010

Resten af kortene fra Cecilie kommer som lovet her.

Hej og god tirsdag aften, som lovet er resten af serien fra Cecilie her.

Først endnu et smart restekort med skæve strimler og i 3-delt udgave - og hvor SKØN er den snemand lige???


Hvis jeg lavede et hvidt kort med 3 små stykker mønsterpapir er jeg IKKE sikker på det så ligeså lækkert ud - men her virker det - og juletræet med RØDE knapper er da også fint.


Her igen et kort der åbner bag cirklen, et af kortene med små rester - hvor tit har man ikke lige et lille stykke bånd - næste gang så vil jeg huske det nok er stort nok til en kortforside som her. Og jeg er vild med de frække farver på kortet med en kop kakao!


Og udover alle julekortene var der også lidt generelle kort i kassen, og med de rette rester bliver julehilsnen vist ovenfor fikst til en Savner dig hilsen.


Håber I har hygget jer med at kigge på alle disse fine kort !

Her er lidt stille i HQ - jeg forestiller mig vi alle har travlt med vores egne julekort lige p.t. og det er jo helt forståeligt - det kunne jo se kønt ud vi selv skulle bruge KØBEKORT i år!!!  Og det er jo også først i midten af december jeg håber på at sende kort afsted, så de kan bruges i januar/februar dernede. Det bliver så sidste kasser til det hold der hedder ISAF10 - som jo rejser hjem i løbet af februar måned - og afløses af ISAF11. Men mere om det senere!

Jeg har talt med en af de veteraner, der har været afsted mange gange - sidst med ISAF9 og han sagde vi meget gerne også måtte tænke på nogle "God bedring" eller "Hilsen fra os" kort til de kammerater, der er blevet såret og kæmper med genoptræningen herhjemme. De skal så nok ikke være for feminine, men mon ikke vi kan finde ud af det?

Ingen kommentarer: