lørdag den 26. februar 2011

Weekend-WAUW #8 - og TAK til Skaga Scrap !!

Heidi (fru Nielsen) har været så sød at sende mig denne lille collage fra Skaga Scrap og en DEJLIG besked om, at der er en bunke kort på vej hertil. ALLETIDERS - og her kan I se hvor FINE de er - Fifty er især interesseret i at snuse til den søde bamse! Jeg har samtidig fået 2-3 nye bynavne, så Nordjylland kan blive noteret på OSH-Danmarkskortet - men I har da sikkert været flere om at lave disse - så giv endelig besked - så retter jeg kortet til ved lejlighed. Jeg havde ønsket mig et lille gruppefoto - men SÅ godt kender de os ikke endnu deroppe, så de var lidt generte - men Heidi Ann var frisk og stillede op til et "jeg laver kort" foto - tak for det og HEJ med dig!  =0)

Så her i første omgang en lille "sneak-peak" - når kortene er kommer herhjem - kommer der billeder og TAK som vi plejer.  =0)

RIGTIG god weekend allesammen - Fifty har passet hus og kontor, mens jeg holdt en lille vinterferie sydpå og det tog han meget alvorligt kan I nok se!!! Men når han nu ikke kom med til Provence, er det vel OK at finde en lille fransk madkæreste til en picnic i det grønne.  Som den pligtopfyldende medarbejder han er, huskede han dog at åbne for posten og modtage et brev fra Tina M. (FTZ) med nogle FINE kort og ditto farvelagte motiver til kortfremstilling - men det er ikke lyst nok til ordentlige fotos så dem får I at se en anden dag.

Fifty, Mademoiselle Miffi - brød, oliven, tærte og vin - OH LA LA.....

GOD weekend herfra HQ - "we are back in business" !!!!  Men takket være trådløst internet har I nok næsten ikke opdaget vi var væk?

10 kommentarer:

HenrietteH sagde ...

Hvor er det godt at se at der er flere flotte kort på vej til det gode formål...

Margit sagde ...

Jo - jo - jo!! ;o)
Velkommen hjem...
Mange fine kort... glæder mig til at se dem "tæt-på"...
Knus

Karina Beck sagde ...

Love is in the air, får jeg næsten lyst til at synge... ; )
Dejligt med en reporter ude i landet, når vi nu ikke kan komme til alle crops ; )
Dejligt, at der er flere kort på vej.

Annette / aka sagde ...

Bienvenue à la maison eller hvad det nu hedder....?

Sikke da nordjyderne har være flittige. Jeg glæder mig til flere nærbilleder.
Og næh, hvis man ikke vidste det, så havde man ikke opdaget, at du var væk...og Fifty, har slet ikke sagt noget om det......han har vel bare hygget sig.

Mette sagde ...

Nårh...hvor er hun sød...Jeg kan forestille mig et bredt bamse-smil fra Fifty lige nu ;-)

Anonym sagde ...

..det var godt, brevet er nået frem, og Fifty trods alt havde tid til at åbne døren -det er jo en virkelig sød Mademoiselle, han der har fundet sig ;-)
Venlig hilsen Tina M.

May Britt sagde ...

Dejligt med flere kort og nye der har lyst til at være med... god søndag..

Mio sagde ...

Dejlig kort de har bestemt været flittige oppe nordpå : )

Uha du har jo også Muffy wunder bear : ) med picnic kurven og det hele : )
Min datter har super meget til den kære bamse Muffy og hendes veninde Hoppy : ) Fifty er i meget godt selvskab : )
Rigtig god søndag

Benita sagde ...

Nårh hvor sødt! De herlige bamser finder sammen og der er kørlighed i luften :)

Mette Hvistendal sagde ...

sikke en dejlig stor bunke kort der er på vej til dg fifty
klem