tirsdag den 31. maj 2011

Tirsdagstak #21 - Helt frisk hilsen fra Camp Price og kort

Hvor HELDIG kan man være - præcis i dag - hvor I skal have et TirsdagsTAK indlæg - lå der en kuvert til OSH - HQ med et brev og et kort indeni. Det er det unge par Michala og Casper der bestyrer Kuffen i Price der har taget initiativ til en SKØN hilsen som I godt kan glæde jer til at se.  I dag får I brevet fra M&C og kortet der var sendt med - lad mig røbe at der er ikke mindre end 16 individuelle hilsner indeni - men dem har jeg besluttet at fotografere og dele over nogle dage. Sådan så det ud da jeg åbnede kuverten:


Hvor perfekt at kunne dele denne hilsen med jer lige her omkring vores 1 års fødselsdag - og de små hilsner indeni kortet - UHA - jeg kan godt afsløre at jeg lige have en Kleenex fremme - det er helt specielt at "høre" soldaterne selv sige hvad de mener om OSH! 1000 tak til Michala og Casper for at have taget sig tid til at organisere sådan en fælleshilsen - jeg er sikker på den når ud til alle de frivillige OSH-kortmagere og gør dem glade og stolte.

Og kort skal I da også have  - her en masse festlige kort fra Stine66, både til børn og voksne:

 Fest og farver, blomster og dyr og sikke nu en god ide med de der sider fra de små nuttede notesbøger vi nok allesammen har købt nogle af og brugt ganske få af - TAK for den ide Stine! =0)

Og her en portion mere velegnede til en feriehilsen og de altid populære kort med en hjertelig hilsen:
Jeg har flere collager med Stinekort - så der bliver mere at kigge på senere på ugen. Hvor stor mon SLUTSPURTEN om at vinde Fifty's præmie bliver???  Det er vi meget spændt på!!!

10 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er det bare flot af dem at sende hilsner på den måde glæder mig til at se dem.. håber ikke vi skal vente for længe hihii..
'virkelig flot de gør det...

Ejjj nogle lækre kort.. sjovt at se det med rejsekortenen for har selv købt en pad/blok med nogle af de papire :) Så det gav da lidt inspiration :)

Knuzz Jean

Lisbeth Zibrandtsen sagde ...

Det lyder rigtig godt!!! Jeg glæder mig rigtig meget til at læse hvad soldaterne synes om vores kort!!!
Det må være spændende at styre sådan en "kuff", hvis man ikke lige havde små børn, lyder sådan et halvt år som en fantastisk udfordring!
Lisbeth Z

Anonym sagde ...

Wow det var et fantastisk brev, glæder mig at læs resten, det er alletiders at høre at de er så glæde for hvad vi gøre og de kunne brugs.De kort er så farverig perfekt til sommer.
Mvh Vikki

Anonym sagde ...

..de hilsner glæder jeg mig til at læse.. tak for advarslen mht Kleenex - vil da sørge for at have een ved hånden til næste gang, der er nyt fra HQ.
Mange hilsner fra Tina M.

Anonym sagde ...

Super dejlig hilsen... hvor bliver det bare dejligt at læse soldaternes hilsner... det vil jeg glæde mig til. Dejligt at de bliver glade for kortene... det er jo det hele værd...
FLOTTE kort Stine 66 har lavet... herlige glade farver!
Knus til Charlie og Fifty fra Margit

May Britt sagde ...

Glæder mig til at læse alle hilsnerne og så ved man jo er det er det rigtige projekt man støtter... og sikke fine og farverige kort...

Annette / aka sagde ...

Flot hilsen.
Og superflotte kort fra Stine66. Og hvem har ikke en stak af de notesblokke liggende ? 99 % ubrugte !! Så tak for ideen.

Cecilie sagde ...

Åh, jeg bliver altid så glad, når der kommer besked derudefra. Det er jo derfor, vi laver alle de her kort: for at mennesker, som ikke er i daglig kontakt med deres elskede, kan sende dem lidt solskin i håndgribelig form. Jeg GLÆDER mig til at se soldaternes hilsner.

Anonym sagde ...

Så flotte og farverige kort. Hvor er det skønt at vide vores "arbejde" bliver værdsat. Så giver man den lige en tand mere. KH 10na

Sivsko sagde ...

Super lækket at høre der nede fra.
Glæder mig til at høre de andre hilsner.
Og super flotte kort
Krammer Heidi