lørdag den 9. juli 2011

Weekend WAUW # 27 - Fifty flytter i telt og flere fine kort!!

Som I kan se på tælleren er i dag SIDSTE frist for kortaflevering til de pakker der går herfra mandag morgen. LIGE snært nok - men med gode venners hjælp når vi det - og som I kan se på korttælleren er der VIRKELIG kommet mange kort de sidste 2 uger. Læg dertil de kort jeg ved bliver leveret her lige på falderebet og vi når et HELT FANTASTISK antal !!  1000 tak til alle der har bidraget denne gang - om et par uger vil jeres fine kort vække jubel nede i ørkensandet og nogle uger senere rundt omkring i landets postkasser! Det kan man da kun blive i dejligt humør af at tænke på, ikke??

PostDK må virkelig have sprængt alle rammer - for den dag vi viste Aase S. fra Odenses kort på bloggen var hun på posthuset med endnu en pakke og minsandten om ikke den allerede kom dagen efter. OG denne gang var kortene pakket i en fin, lille limegrøn kuffert til Fifty - den blev han MEGET glad for. Jeg har lovet ham at sætte hans navn udenpå - men det må lige vente til vi har pakket og sendt kasserne. TAK til Aase for kort, kuffert og hilsen til Fifty's gule ven. Jeg fotograferer kort igen i dag - så de kommer snart på bloggen.

Da Fifty hørte, at jeg får hjælp udefra til at pakke denne gang, blev han først LIDT mopset! Så var det jo heldigt at jeg kunne lokke ham med hans fine nye army-telt og kufferten - så som I kan se er han rykket ud af OSH-værelset (så vi har god plads i morgen) og snupper et par overnatninger i det grønne. Jeg kan IKKE helt bedømme, om han ser lidt sur ud der inde i teltet - men jeg tror nu han syn's det er superspændende med en lille telttur, bare køleskabet og honningen er inden for gåafstand.  =0)


Og her kommer nogle kort jeg har glædet mig til at vise jer. For et par uger siden fik jeg besøg af Gitte Y. som kom for at levere alle de lækre, stemplede og malede kort hun havde nået at lave - og det var mange. Da der var serier imellem får I billederne i grupper:

 Se hvor der har været gang i stemplerne!! F.eks. er 2 af disse kort lavet HELT uden mønsterpapir og sikke nogle skønne tekster!

 Her ved jeg slet ikke hvad jeg skal fremhæve - for de er skønne alle 3 slags. Igen intet mønsterpapir, selv arket fra den ternede blok er stemplet. Jeg var sammen med Gitte på SAM da hun købte stemplet med air-condition viften på. Men jeg fik slet ikke tanken at den sammen med denne tekst var et oplagt OSH-kort! Og baggrundsstemplet passer også FINT. Blomsten ved jeg er malet med Memento markers direkte på stemplet, pistet med lidt vand og stemplet - for det så jeg også på Kreative Fornemmelsers make-n-take.
OBS I må endelig IKKE prøve med jeres andre tuscher !!!
 Her er det kun de to nederste kort der har mønsterpapir - og alle har fine stemplede motiver eller tekster - hvor nuttet er den flyver lige???

Og de sidste i denne omgang (for selvom det er søndag - gemmer jeg lidt godter til en anden dag). Skønne lampekort - igen - den ide havde jeg slet ikke da jeg så de stempler - men god er den. Også fint med den japanske lampe og den stemplede tekst og igen et sødt blomsterkort på stemplet baggrund. MANGE tak Gitte - du har virkelig været flittig skal jeg lige love for.

God weekend til jer allesammen - her i Nordsjælland er det tørt og sol i dag - faktisk alt for fint til at sidde her ved pc'en - så "over and out"..... =0)

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da op for en omgang skønne kort! Wauw, siger jeg bare!
Og Fifty.. mon ikke han bliver god igen.. :-)
Mange weekend hilsner fra Tina M.

Margit sagde ...

HOLD DA LIGE HELT OP!!! Sikke mange flotte, sjove, smukke, tankevækkende kort du har produceret, Gitte. Der er SÅ mange smarte detaljer...
Jeg tror, jeg må blive bedre til at bruge de stempler, jeg har... =0)
Og stakkels Fifty... jeg håber altså ikke han har nedtur over at vi skal bruge ekstra plads i morgen... Måske kan han rykke indenfor, mens det er nat...
Pas godt på mænderne i dit liv søde ven...
"over and out"... see you soon... :oD

Anonym sagde ...

Så flotte kort. Kan godt forstå der er travlt hos post Danmark og i HQ. Kh 10na

Anonym sagde ...

Hold da helt op hvor er det flotte kort fra Gittes hånd. Tror helt sikkert de bliver super glade for dem.
Og Fifty, jeg kan godt forstå du rykker ud af OSH HQ - der bliver sikkert for meget scrap sladder de næste par dage - bliv du ude i teltet i haven - det bliver helt sikkert hyggeligt.- bare vejret er med dig
Krammer Heidi Sivsko

Jean sagde ...

Sikken et lækkert telt Fifty har fået sig!!!
Hvor skønt nu kan han rigtigt komme ud at nyde sommeren...

Skønne kort igen igen.. stakkels post danmark hihihih :)

May Britt sagde ...

Må da nok sige at der er kommet kort i kassen og super flotter er de skam også... og måske Fifty har godt af et par dage ude i det grønne... nu kan han jo godt klare sig med kuffert og sit fine telt... God weekend.. og pakkelyst.. c",)

Annette / aka sagde ...

Afsindigt flotte kort igen fra Gitte. Hun kan bare det der.....
God arbejdslyst i HQ i dag. Jeg gad altså godt at have været med. Jeg er nemlig sikker på, at I forstår at hygge jer, mens I arbejder.