tirsdag den 20. september 2011

TirsdagsTAK # 38 gæt selv - ja JULEKORT og månedens SKØNNE præmie..

I aften er Fifty og jeg (og forhåbentlig en masse andre) hos Scrapfactory til OSH kortaften (det afholdes hver måned den 3. tirsdag) - men derfor skal I jo ikke snydes for et indlæg på en tirsdag.

Inden vi kaster os over flere lækre julekort - må jeg lige dele dette med jer:

OSH har HELDIGVIS rigtig mange, gode venner!!  Og udover at lave dejlige kort og hjælpe til med dette og hint, så sker det også at vi får tilbudt en præmie til vores kommentarkonkurrence både fra butikker, events og private - og det har indtil nu været virkelig flotte ting, der langt overstiger, hvad vi ellers ville kunne udlodde.  Denne måned er ingen undtagelse - og udover at have en fin værdi VED jeg, at det er noget der ikke er lige til at få fat i for tiden!!! Har jeg fanget jeres interesse???  Er I nysgerrige??? Godt så hør her:

Mette Hyldig har doneret nedenstående præmie til den MEGET heldige vinder, som vi finder når måneden er omme, og der skal da bare være RIGTIG mange kommentarer at vælge mellem - både fordi I har set så mange fine kort i denne måned som bestemt er værd at kommentere på, også fordi I snart har fået FIRE Cecilie Fif og fordi jeg VED der er mange, der supergerne vil have fingre i præcis denne præmie. Bemærk iøvrigt LIGE at den er OSH-farvet :


En OVERLÆKKER Smash journal med tilbehør - HOLD DA OP - sikke stille der blev i hele landet!! DET havde I nok ikke lige gættet på vel?? 

HUSK jeg og Fifty er fuldstændig ubestikkelige - det eneste der tæller er held og så selvfølgelig mange kommentarer - for man får jo et lod pr kommentar i september måned. Gid jeg var en flue på væggen lige nu - og kunne se jer fare til tasterne for at kommentere - ikke bare i dette indlæg - men hist og her i månedens indlæg.  1000 TAK til dig Mette - du gør helt sikkert en OSH-kortproducent SUPERglad senere på måneden og Fifty og jeg smiler fra øre til øre over den fine præmie vi får lov til at udlodde!!!

Somom det ikke var nok på sådan en ganske almindelig tirsdag - så får I sørme også et kig på næste batch af fine JULEKORT - der nu er klargjort, fotograferet og klar i julekassen.

Vi starter med et par af Charlotte N.'s julekort - igen i serier af 20 stk:

Om det er et stempel eller en font fra PC ved jeg ikke - men det er godt nok en lækker skrift og fine julestjerner der er brugt her.

Og her er prikker og terner sat sammen til en lækker baggrund og MS kantpunchen brugt på en for mig lidt ny måde som ser rigtig fin ud.
Og her Margits eksempler på 2 af månedens Fif:

Som Margit selv sagde til Scrap'n'Dream - man kan dælme nå langt med et ark mønsterpapir med små firkanter - her med snemænd og juletræer - når man bruger Fif - og her er det både Fif 1 og 2 der har været i gang og et fint strimmeljuletræ.
Her kommer så indholdet af pakken fra Maybritt B. Med fine, farvelagte Penny Black julemotiver - lavet til farverige, søde og sjove julekort - lige til at blive i godt humør af:


Og Maybritt har også luret lidt på Fif nr 2 kan jeg se:


Flere skønne små dyr ønsker god jul - og papirrester (tror jeg da) er sammensat til fine baggrunde på mange forskellige måder!

Og hvem siger et julekort ikke kan være pastelfarvet som det i nederste hjørne herunder med den nuttede lille mus??

Med fare for at lyde enormt "nørdet" så finder jeg det interessant at se den visuelle forskel på grønne striber på tværs og på langs på de første to kort herunder. Og kig lige lidt ekstra på det 4. kort med pindsvinet med lygten. Smart tænkt at baggrunden med de små kristtjørnblade er det der er tilbage når man har standset en spellbinder ud - deri er så lagt en strimmel stribet papir og motivet er sat ovenpå. Det ser supergodt ud og lidt anderledes en når det hele bare er sat ovenpå hinanden!


Og det var det for denne gang - det er jo arbejdsdag igen i morgen - så I kan jo ikke sidde hele natten og kigge på kort, vel??  =0)

og REKLAME ---   bare rolig ...  om et par dage får i Cecilies 4. Fif - det sidste i denne måned og I kan godt glæde jer!  =0)

18 kommentarer:

Mio sagde ...

WOW sikke en præmie : ) hvem vil ikke gerne have fat en den *GG*
Elsker dit udsagn :- sikke stille der blev i hele landet!!

Super skønne kort og Så mange gode ideer, dejligt at vi er så mange der er igang med julekort. Håber i får en hyggelig aften hos Scrapfactory.

Anonym sagde ...

Super fine kort og lækker lækker SMASH, den vil jeg da gerne have fingre i, især fordi den er udsolgt i de danske butikker. Held og lykke til os alle. Kh 10na

Jean sagde ...

Nøøøøøøøøøøøøøøjjj en totalt lækker præmie Mette har sponsoreret!!! Den ville jeg gerne have fingrene i :) Så skulle den blive min slanke- livsstils bog :)

Det er helt fantastisk at se alle de julekort.. Der er så mange forskellige, beundre dem der har overskudet og energien til at lave dem.. Jeg har endnu ikke lavet et helt julekort ups tihihi :) Den tid, den sorg :)

Rigtig god scrap aftenhygge og rigtig god tirsdag.. Håber vejret viser dejlig sol hos jer alle som den gør hos mig :)

Lytzen sagde ...

Jeg har aldrig lavet julekort - Men denne blog gir mig jo helt lyst til det... Måske man skulle give det et forsøg?

Annette / aka sagde ...

Wau - en dejlig præmie Mette har givet til formålet. Den gad jeg godt vinde....Det er nu ærgerligt du ikke tager mod bestikkelse..., men så må jeg jo nøjes med at håbe på mit held ! hihi.
Tak for endnu et mega-langt indlæg med så mange smukke julekort. Dejlig inspiration.
Lige hvad jeg trængte til på sådan en klam, kold, regnfuld tirsdag morgen....
God fornøjelse hos Scrapfactory i aften.

Brit sagde ...

Du gør altså et kæmpe stykke arbejde... Det skal du have Charlie...
Og hvorfor vente helt til slut måned, for vi ved jo at jeg vinder... :)
Ha en rigtig god aften hos ScrapFactory.

Marianne1972 sagde ...

ÅRH ALTSÅ... super lækker præmie... den ville godt nok få det godt hos mig.

Og sikke kort... WAUW... det er en utrolig kreativitet der ligger bag. Jeg elsker at kigge forbi herinde og samle inspiration.

JUBII

Signe Bendorff sagde ...

Hvor er der dog mange dejlige julekort... ihhhh hvor får man bare lyst til at smide minialbummet væk og gå igang med julekort ;) Tak for fin inspiration ;)

May Britt sagde ...

Wow sikke en ganske lækker præmie... måtte da gerne falde af her hos mig... hi hi... specielt den lille pad med hun/kat... den er lige til ønskesedlen.. og dejligt at se at pakke en nået frem med julekort... var ved at blive lidt nervøs.. c",)

Mette sagde ...

Åh,- hvor er de søde de stempler...jeg har kun ét af den slags med en lille jule-kat, det kunne være jeg skulle finde det frem ? Dejligt at min lille præmie falder i jeres smag, det bliver spændende at se hvem den skal sendes til ;-)

Gitte sagde ...

Super flot præmie. Det er nogle helt vildt flotte julekort du her har fået i kassen.
Super lækker inspiration.

annette sagde ...

Hvor er det vildt, så MANGE og super FLOTTE julekort der er blevet lavet til OSH iår.

Margit sagde ...

Nøøøjjj... lækker, lækker præmie fra Mette H...
Og sikken en masse flotte kort... det undrdr mig HVER gang jeg læser med her... HVOR mange FORSKELLIGE kort der kan laves... =0)
De bli'r da helt vilde i ørkenen, når de kasser ankommer ;o)
Det er nu dem vel undt....

Karina Beck sagde ...

Hvor er det flotte alsidige kort!
Og en total lækker præmie!!!!!!!!!!
I må have en god scrapaften.

Anonym sagde ...

Wow sikker en flot præmier,det var meget sødt af Mette.Der er igen så mange fantastik kort til at navn hver for sig,det er sjovt a se hvad andre har lavet med FIFer de gaver mange flot resultater, mine var sååå dårlig jeg gav ikke at sende dem (måske kan de genbrugs til næste år !) men jeg var op til posthus igen idag.Glæder mig til at se hvor mange kort vi har optil nu. MVH Vikki

Anonym sagde ...

Super flot præmie! Tak til Fru Hyldig for den. Og igen en række fine julekort med masser af god inspiration - glæder mig til at se fif nr.4.
Mange hilsner fra Tina M.

Anonym sagde ...

Det er godt nok nogle flotte kort også denne gang, og stadig væk meget forskellige, det er nu fantastik at man kan blive ved med at skabe nye ideer.
Knus Bodil

Anonym sagde ...

hvor er det altså bare fantastisk gavmildt! smukke kort, det er et fantastisk galleri du har skabt søde Charlie :)

Kram Maria