tirsdag den 13. september 2011

TirsdagsTAK #37 - julekort i lange baner

Teknisk set er det stadig tirsdag - men det er da lige på et hængende hår vi når det. Lad mig lige starte med at svare på et spørgsmål om OSH og Convention - JO de kort der kommer ind til Convention kommer bestemt også med flyet, men for at vi skal have en chance for at nå det har vi ønsket os så mange kort som muligt i bedre tid. Og de af jer der har varslet en større portion og tilbudt selv at sætte etiket på denne gang får et antal labels med posten snarest.

Så her er en bunke kort der er kommet i årets løb og har ligget og ventet på julekortlageret - en hel del desværre uden navn på - men TAK til dem der har lavet de her viste kort:

 Julefarver og julemotiver, børn og snefnug!


Lækkert kraftkartonkort med embosset baggrund og rød/grøn Karen Marie julestrimmel. Og et rødt julehjertekort med to små juleugler og en fin julestjerneblomst.

To søde, små piger på hvert sit kort - det nederste med Magnolia stempel og BG juleark fint malet af Tina (FTZ) og med en cirkelformet kniplingskant lavet efter metoden "tag en lige kant, klip hakker forneden og form den efter din cirkel" lidt som man går med et skråbånd for jer der måske har evner indenfor syning!

Og selvfølgelig kan julen være lyseblå når der er snemænd og snefnug involveret !

Eller i de mere traditionelle julefarver rød/grøn som på dette kort lavet af Benita, superenkelt men effektfuldt
med de to Spellbinder labels ovenpå hinanden og et sødt ternet bånd:


Julestjernen - så fås det ikke mere julet - og her på helt enkel hvid/rød/grøn baggrund! Fulgt af et ligeså enkelt hvidt kort med stempel og et par grangrene, begge lavet af Cecilie:

Og her den berømte kraftkarton igen, forsynet med et stykke papir med ternede skyer og en fin lille
guirlande: SØDT SØDT SØDT


Og endnu et Ceciliekort - lækkert i lyseblå og hvide farver og med en MUMS sløjfe.


Glæd jer til weekenden der byder på et MONSTERindlæg med julekort, julekort, julekort - og husk vi gerne vil se link til jeres kort på de foreløbigt 3 14-dages Fif her på bloggen.

12 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er jo ikke sådan, når tiden er ved at løbe fra en... Jeg har godt nok været inde og checke mange gange!!
Men her til morgen er jeg bestemt ikke skuffet. Masser af inspiration og flere kort, der er lige til at lifte!!!
Lisbeth Z

Anonym sagde ...

Super, så kommer der lidt en stak mere fra mig til convention :o) Og tak fordi du gider.
KH 10na

Mette sagde ...

Sikke en masse forskellige fine kort..Mine "fif" nr 3 er klar, der bliver taget billeder når jeg er færdig med dagens pligter, så som arbejde og alt det andet der tager for meget af ens fritid ;-)

May Britt sagde ...

Dejligt at kikke med og se alle de flotte kort... altid rigtig god inspiration...

Dorthe sagde ...

Jeg har også lidt kort klar til Convention - og mon ikke der bliver til lidt flere :o) .
Sikke meget lækker inspiration der var igen i dag.

Anonym sagde ...

Det er dejligt at se så mange forskelig stiler,tak for inspiration, glæder mig til weekend wauw. Mvh Vikki

Heidi / Heroly sagde ...

Sidder her i Helsinki med kriller i fingrene. Kan ikke vente med at komme hjem og komme i gang med at lave julekort efter de lækre fif fra Cecille. Tiden har været for kort til at nå det før nu. Var lige inde i en fin lille scrapshop i Helsinki i morges. Fik købt lidt mere end jeg havde tænkt, men sådan er det når man er alene afsted med Visa kortet. Vi ses snart - måske på mandag til fotokursus? ;) Heidi

Anonym sagde ...

Weee.. det bliver en herlig weekend, når den starter med et langt indlæg fra HQ fyldt med inspiration til julekortene.. :-)
Mange hilsner fra Tina M.

Annette / aka sagde ...

Flot, flot inspiration igen. Tak for det.
Du må gerne sende labels til mig. Jeg får nok lavet lidt flere kort inden convention. Og igen senere.....Du har adressen.

Anonym sagde ...

Sikke fine kort med nye ideer igen, det er så dejligt at se.
Bodil

Karina Beck sagde ...

Smukke smukke kort.

Signe Bendorff sagde ...

Ihhh hvor er jeg vild med de farvelagte stempler... bare det var mig der kunne sådan noget ;)