søndag den 16. oktober 2011

Fifty goes Facebook !!

Jamen det måtte jo ske - selvom jeg selv IKKE er på FB. Fifty har længe plaget - og i dag gav jeg efter for presset. Det bliver af ressourcemæssige årsager ren hygge og absolut kun med nyheder eller kommende events - ALT andet foregår stadig her på bloggen. Det er jo begrænset, hvor meget 10-finger system Fifty kan klare med to poter!  =0) Fifty har valgt at kalde sig Operation Skriv hjem på FB!!

Men på forhånd:


til de af jer der finder OSH på Facebook og bliver Fifty's ven! Min mor har lært mig at man ikke skal købe sine venner - så der er ingen præmie på højkant i denne omgang - men derfor er vi alligevel spændt på at se hvor mange der finder derind. =0)

God søndag - og vi ses HER til TirsdagsTAK - med en masse fine julekort.

PS  Men kommentarer i dette indlæg tæller selvfølgelig med i oktober måneds kommentarkonkurrence.

11 kommentarer:

May Britt sagde ...

Vil da meget gerne være Fifty's ven på FB men kan ikke lige finde han når man søger på hverken OSH eller Fifty... hi hi...

Else-DK sagde ...

Velkommen på Facebook. Tror mange scrappere + nu også mange andre vil finde vejen til Fifty og OSH.

Og et rigtig godt råd din Mor har givet dig, ikke at købe sine venner.

Vi ses !

Margit sagde ...

Jamen... selvfølgelig vil jeg da OGSÅ være ven med dig på FB.
Og rart at se at du lytter til, hvad din mor siger... ;o)
Så vi ses helt sikkert også dér... krammere...

Anonym sagde ...

..hvis jeg var på FB, ville jeg også gerne være venner med Fifty.
Mange hilsner fra Tina M.

Mio sagde ...

Selvfølgelig vil vi gerne følge dig på FB : )

Annette / aka sagde ...

Hvis jeg var på Facebook ville jeg også gerne være ven med Fifty.
Men nu er vi bare venner udenfor det forum...for der er jeg ikke med.

Sivsko sagde ...

Hvor spændende - jeg må ind og finde ham :-)

hanneby sagde ...

Hejsa Fifty

dejligt at se dig på FB ..
TIl jer der ikke kan finde ham, er linket her

https://www.facebook.com/pages/Operation-Skriv-Hjem-OSH/169860493102357

Knus Hanneby

Mette sagde ...

Jamen Fifty...nu er vi OGSÅ venner på Facebook, og jeg synes at det er en rigtig god idé...

Jean sagde ...

Ihh hvor er du heldig Fifty.. Det godt du kan overtale hende den "gamle" engang imellem med dine gode ideér.. Ellers truer du bare med at løbe hjemmefra- gerne inden optælling af kort eller kommentare for der kan hun ikke undværre dig :)

Håber du bliver glad for endelig at være på facebook... Hvis du keder dig kan du altid spille lidt spil der i pauserne tihihi :)

Heidi / Heroly sagde ...

Er du tosset en fremmelig bjørn. Vi ses derinde Fifty!