fredag den 6. januar 2012

Weekend-WAUW #1 2012 - I er bare FANTASTISKE - sikken en slutspurt!!

Igen i dag kom postbudet forbi med brev fra Pernille H. fra Roskilde (velkommen til endnu et nyt navn hos OSH) og pakke fra Aase S (en af Fifty's gode venner) - selvom det var mørkt knipsede jeg lige de to hyggelige forsendelser der oser af kærlighed!! Rigtige billeder af kortene må vente til det bliver dagslys og vil blive vist senere.
En hyggelig pakke med gammeldags snor på -  hvor spændende at komme hjem til! =0)

Og indeni en plastickasse foret med lyserødt var et sødt brev til mig og Fifty med en hilsen til Smiley =0) og de sødeste Valentineskort, hvor I her kan se det øverste - FINT ikke:

Og boblekuverten fra Pernille indeholdt også en hilsen - denne til Fifty og hendes fine kort var også svøbt i lyserødt silkepapir:

 Men jeg kan da vise Mette H's kort som var afleveret hos Pia i Roskilde (Love2Scrap) og hjembragt i triumf af OSH's privatchauffør som også nåede at fotografere dem i dagslyset  =0) - ærgerligt at Fifty ikke kan tage et kørekort når han nu alligevel bare driver den af herhjemme i dagtimerne. Men det ville være for farligt når han skulle ned for at træde på pedalerne og op for at kigge ud, tror jeg.

Mette har igen været i gang med Cecilies Fif og her er nogle eksempler fra de fine kort hun havde afleveret - TAK til dig Mette:

En stor bunke af kortene med de syede linjer med bling og hjerter på - GODT kæmpet Mette for det var en model mange syn's var flot - men få turde binde an med!

Og her den nyeste med hjerter, stempel og lille bånddut i nederste hjørne.


GOD weekend - I har fået WW-indlægget tidligt - for vi får ikke mange minutter til at "sidde her bag skærmen" i denne weekend for vi PAKKER kort i lange baner.

Derfor må I lige vente med at se hvad Januar præmien er til vi har overstået forsendelserne - derfor kaster vi en lille præmie mere ind i denne måned - her er OSH's lagerkasse

- pr. 15.10 indeholdt den 635 kort - det var kort vi holdt tilbage da vi sendte alle julekortene og en god portion andre kort til opfyldning. Det gjorde vi fordi vi ved det er en travl tid for jer allesammen i november og december. Dette kortlager bliver nu sendt og pakket sammen med de kort der er kommet til siden OG jeres imponerende slutspurt og HVOR mange er det så??? Ekstrapræmien går til den af jer, der gætter hvor mange kort vi sender på mandag eller er tættest på det rigtige tal. Den lille ekstra konkurrence løber til søndag 15. januar hvor vi røber tallet og kårer vinderen. Præmien er en overraskelse - men det er noget I der stempler sikkert vil kunne bruge!!!!

 Så kom frit frem med jeres gæt - hvor mange kort kan vi til sende afsted på mandag morgen??? Og der er jo faktisk dobbeltchance - for dit gæt tæller jo samtidig med i kommentarlodtrækningen i januar. Det er da HELT VILDT som vi er i gavehumør i denne måned !!!   =0)

20 kommentarer:

Hverdagensmamirakler sagde ...

Hm... Jeg tror der bliver sendt 576 kort afsted...
Grunden til at jeg tror tallet er mindre denne gang end sidste er at der ikke har været conventions rundt omkring i landet siden sidste forsendelse, samt det har været jul, hvor mange har flere jern i ilden end andre måneder... Vi kan jo håbe på at jeg tager helt fejl :o)

Det er helt fantastisk alt det både du og scrapperne gør rundt om landet... Stort klap til jer alle...

Hilsen Sara

Karina Beck sagde ...

Supersøde Valentines kort, der er kommet ind.
Mit gæt er 899 kort.
Rigtig god weekend til det travle HQ.

Jytte sagde ...

Søde kort der er kommet ind :)
Jeg gættter på 952 kort :)

Mio sagde ...

Dejlige Valentins kort rigtig søde : )
Mit gæt er 727 kort : )

Rigtig god weekend håber der bliver tid til lidt pause engang imellem : )

Annette / aka sagde ...

Rigtig søde kort der er kommet i sidste øjeblik.
Jeg vil tillade mig og være optimistisk og skyde på dobbelt op. Altså 1270 kort.
Eller i hvert tilfælde MANGE KORT....

lam sagde ...

søde love kort og tja jeg må helelr gærtte nu inden jeg ser kasserne i morgen ..mit bud er 873

Tina M. sagde ...

Tænke - tænke - tænke.. jeg tror, der kommer 1148 kort afsted.
Mange hilsner fra Tina M.

Dorte sagde ...

Jeg gætter på 1047 kort. Lidt optimist er man vel ;-)

May Britt sagde ...

Igen rigtig søde kort.. mit gæt må blive 1012... Go weekend..

10na sagde ...

Fine kort og ny inspiration. Jeg tror der bliver sendt 1000 kort afsted. Fortsat god pakkelyst og weekend til jer. Kh 10na

Hverdagensmamirakler sagde ...

Tak for din kommentar på min blog og lige en præcisering på hvad der egentlig står... Det gik vist lidt stærkt ;o)
Mit bud er så 1213 kort...

Hilsen Sara

Anonym sagde ...

Søde valentineskort. Mit gæt er 713 kort i næste sending.
Hilsen Sarah V

Mette sagde ...

Herligt Pernille :-) jeg glæder mig til at se dine kort og vi ses jo d. 4 februar ! Mit gæt er 750 kort, men så vil jeg også gerne have et nyt fif. Mine håndklippede balloner er SÅ grimme.

Anonym sagde ...

Hej vi gætter på 1,100 kort bliver sendt, jeg har nu haft 2 dejlig dage hvor jeg har kunne lavet kort til OSH og optil nu har c.50 klar til næste gang,håber på det bliver ved.god weekend og god arbjdeslyst Charlie.Mvh Vikki

Mona sagde ...

Jeg satser på 925 stk. kort

Anonym sagde ...

Sikke nogle flotte fif kort, super enkelte men med god effekt.
Og sikke en dejlig pakke at få lige på falderebet, skønt.
Jeg tror nu vi runder de 1050 optimist, men det kunne være skønt.
Knus Bodil

Bettina Hobel sagde ...

Jeg tror der kommer 1.071 kort med denne gang. Men håber da der bliver mange flere:o). Jeg kommer op med en lille potion fra min veninde og jeg i aften, håber jeg når det til spærretid;o).

Jean sagde ...

Jeg vil gætte på 1286 kort :)
Man skal jo være optimistisk :)

Sivsko sagde ...

Det er godt nok svært men jeg tror der sendes 1135 kort :-)

Margit sagde ...

Eiijjj... sikken masse nye fine kort... og også fra nye "medlemmer" af "klubben"...Altså her er vi godtnok mere rundhåndede,,, så jeg siger 1441 kort =0)
Nøøøjjj hvor spændende...
Knus til HQ