fredag den 27. april 2012

Weekend WAUW - sidste frist i aprils kommentarkonkurrence

Allerførst tak for de søde kommentarer med navne på de uglekort jeg ikke havde styr på. Skønt at I interesserer jer for hinanden og ved det er hyggeligt at få sit navn på bloggen ved de ting man har lavet. Det prøver vi jo gøre så godt vi kan her hos OSH for på den måde at sige tak for støtten til kortmagerne.

I dag er ingen undtagelse - her bringer jeg indholdet af en pose med fars dags kort som Mio (Birgit) havde skyndt sig hjem for at lave med sine nye stempelindkøb efter SAM og som jeg modtog i sidste uge. De nåede lige med i den ekstraforsendelse, der går afsted på tirsdag for at nå frem (måske) i tide til fars dags hilsner. Ellers er det helt sikkert sådan, at det er tanken der tæller, så en lidt forsinket hilsen til far vil også blive værdsat er jeg sikker på og en del kort står der bare hilsen til far eller hej far - og de kan jo bruges hele året.

Her kommer Mios fine kort - og se lige hvor meget fint man kan få ud af en lidt håbløs pakke Søstrene Grene pop-art papirer med lidt fantasi - nogle stempler og noget ensfarvet karton:



Og den nederste portion er fine restekort - det hvide med en masse rester mikset sammen til et stykke mønsterpapir.  Mange TAK for indsatsen Mio - godt du var stædig og VILLE lave noget med S.G. papirerne - tænk hvis det papir var endt i papirkurven...

Og her en serie kort med en sød, soldaterhund fra Ann Bech på Østerbro - Ann har selv tegnet hunden og var så sød at forære OSH et ark med tegningerne på for LÆNGE siden - jeg har fået dem scannet så I kan få dem som en freebie men skal lige finde den bedste måde at lægge dem på bloggen på - så den freebie kommer i maj.

 Her er den lille vagthund i uniform brugt sammen med det armymønstrede freebie ark vi tidligere delte med jer.

 Her sender en anden udgave af hunden en sød hilsen til en kæreste eller god ven.

 endnu et vennekort - super maskulint i farve og papirvalg.

Og til sidste en der savner dem derhjemme.  MANGE tak til dig Ann og undskyld billederne havde forputtet sig.

Jeg blev rigtig glad, da jeg så at, der er flere end normalt der har linket til deres Fif-kort i det seneste indlæg - derfor har jeg løftet det op øverst i bloggen hvor det kan ligge til der kommer et nyt fif fra Cecilie - spændende om der måske ender med at være 10 der har linket til deres fifkort i det indlæg - så ved man jo aldrig hvad der kan ske  - for maj måned bliver jo en fest og ballade måned pga OSH's 2 års fødselsdag..

GOD weekend - nogen af os får vist sol - og det er da OK.

16 kommentarer:

Jytte sagde ...

Skønne farveglade kort fra Mio!!
Lige til at blive i godt humør af - og skønne kort fra Ann .. den lille hund er da bare så sød !!

Ha' en dejlig weekend :)

Mette Hvistendal sagde ...

God inspiration og dejlige kort

Carolina sagde ...

Rigtig flotte fars dags kort og kortene med hunden er super søde og flotte:-)Rigtig god weekend til Jer alle

Mau sagde ...

Fine farsdags kort, håber de når at komme frem.
Den hund er da bare for skøn :)

Lisbet M sagde ...

Til lykke med fødselsdagsmåneden til alle os, der har hjerte for OSH. Det er så utroligt at se den mangfoldighed af kort, der vises her uge efter uge.

Annette / aka sagde ...

Fine kort igen fra Mio, og de "nye" hundekort er da bare så søde og sjove. Dem kunne der bestemt godt blive rift om derude....
God weekend til alle i HQ.

Tina M. sagde ...

Altid spændende når HQ laver fest og ballade ;-) ..må lige se, om jeg ikke kan få taget mig sammen og lavet et kort efter Cecilie´s fif - men det bliver først når arbejdsweekenden er overstået.
God weekend til HQ ønskes I af Tina M.

Krebsen sagde ...

Flotte kort Mio har fået ud af søstre grene papir, jeg har også noget af det liggende. Er dog lykkes mig at få brugt et ark.

Sikke en kær hund.

May Britt sagde ...

Rigtig flotte kort fra begge to... sikke med muligheder der dog er...

Jean sagde ...

Ejjj hvor er den bare sød den hund altså...!!!

God måde at få brugt SG papirene på..
Jeg har også flere blokke derfra som jeg ikke helt ved hvordan jeg får brugt.. Så super ide....

Rigtig god weekend til jer alle sammen...

Margit sagde ...

HERLIGT.... super flotte kort fra Mio. Jeg må vist også hellere få gjort noget ved mine bloke med SG papir (rødme)...
Og her er jo masser af nye idéer.
Og den hund bliver da et hit i ørkenen... så dem må du få på så vi kan farve og mikse søde kort der kan komme med næste sending.
Tror på, at der er lidt at se til med at pakke kort i week-end'en... STORT arbejde i lægger i det i HQ.
GOD WEEKEND og KRAMMERE til alle ;o)

Anonym sagde ...

Rigtig fine kort også denne gang,og fiffet er bare så fin og enkelt dejlig med nye indput.
Bodil

Karina Beck sagde ...

Rigtig flotte kort!
God weekend til HQ.

Anonym sagde ...

Respekt Ann, soldater hund serie er super sød og kort er så fab. Mvh Vikki

Diana sagde ...

Sikke søde kort der er kommet ud af den lille "soldater hund". De kommer sikkert hurtigt hjem igen...

Dorthe sagde ...

De er ret flotte de kort Mio har lavet med retro papiret - Og den lille hund er da bare kær.