tirsdag den 28. august 2012

TirsdagsTAK - julekort, kort og julekort igen...

Undskyld for jeg ved jo der er trofaste læsere der venter - men dagene er bare FOR korte i øjeblikket!!
Men her er som overskriften lover julekort - fra Vikki - der har fået brugt soldaterstemplet igen - her med fin Vivi Gade julebaggrund og lille tag - sødt!!


Og en Tattered Teddy sender her en "All I want for Christmas is YOU"-hilsen retur til Danmark =0):


Og her en sød lille isbjørn og kanin serie - med forskellige lækre papirer i baggrunden:


Her har den lille kanin mødt en snemand:


Og her piller den ved julepynten:


Nu vi er i dyreverdenen så ønsker Misser her også god jul:


Og I får lige et par soldaterpiger mere - fordi jeg syn's de er så nuttede - det var jo Vikki der i sin tid gav dem rottehaler og gav os TO resultater af et stempel!


Her med lidt lækker bling og matchende bånd:


 I har set denne type kort tidligere i et indlæg - men her er det lykkedes at fotografere så I kan se ideen med at motivet er sat på en plaststrimmel og kan sidde og vippe lidt:

TAK for endnu en kasse med fine kort til dig Vikki!!

Så skifter vi til en STOR kasse med fine kort, som OSH modtog fra 10na for nyligt, først en fin serie med cirkelpunch af rester og små søde stempel tekst

 Perfekt med den lille stempeltekst og den lille cluster med knap og bling. Svært at vise men den sidste af cirklerne sidder på med 3 D så den er højere end de andre.

 Og SE lige denne lille, søde detalje med at punche et hjerte og sætte silkepapir bagved i hullet
 Og her billede af resten af bunken.

Skarpt forfulgt af disse skønne julekort også fra Tina med sødt lille label på!!

Og disse søde julekort med hhv. hjort eller hjerter. Smart ude at bruge "affaldet" fra de hjerter man har skåret ud - her ligner det en sizzix die med to hjerter - hjerne kommer I til at se længer nede. =0)


 Og her som de sidste kort i dette indlæg - en håndfuld hjerter i sød sammensætning. MANGE
TAK for kortene til dig 10na.  =0)


OG apropos jul - så har OSH fået sin første JULEGAVE. Nemlig et sponsorat der dækker udgiften til de labels jeg kommer til at bruge til årets julekortproduktion mm. Jeg fandt en ny leverandør af labels til en fornuftig pris og da den unge mand bag butikken hørte hvad vi lavede, ville han gerne bidrage og dermed støtte det gode formål, som han sagde. Firmaet hedder studiegearog har en masse kontorartikler til fornuftige priser - så stor TAK til dig Mike - og jeg har valgt at lægge dit logo ud i vores sidemenu med link til din butik som tak for god betjening. =0) Der kunne jo være læsere der falder for noget i din butik!

13 kommentarer:

Mette sagde ...

Hold da op, hvor er der bare meget inspiration at hente. Søde kort ;-)
Jeg håber at dine Blog-besværligheder er et overstået kapitel...

Charlotte sagde ...

Super søde kort. Og hvor er det dejligt at der findes mennesker som Mike!

Jean sagde ...

Sikken en bunke skønne og farverige kort med søde detaljer :)

Hvor er det bare fantastisk med sådan en hjælpp..!!
Han må være et dejligt menneske ham Mike..!

Annette / aka sagde ...

Skønne farverige kort - dejlig inspiration.

Det var vel nok dejligt at du mødte Mike. Han må have hjertet på rette sted.
Jeg må lige kigge forbi linket.

Sivsko sagde ...

Det er helt vildt så meget inspiration i bare et indlæg - de er alle røget i gemmemappen og mens jeg sidder på job, har jeg helt vildt lyst til at lave OSH kort. Tænk sig hvis man kunne få lov at gøre det dagen lang og stadig leve af det :-)
Krammer Heidi

May Britt sagde ...

Igen en masse utrolig flotte og meget søde kort... og super sødt af Mike... vil da kikke i hans butik næste gang der skal handles den slags ting...

Christina P. sagde ...

Hold da op en masse fine kort, de må da bringe lykke hvor de kommer frem.

Lisbeth Z sagde ...

Skønne kort!!!
Det er dejligt at Mike vil støtte den gode sag!!! Jeg vil også bruge linket når jeg har brug for den slags ting!!!

Lisbeth Z

Jytte sagde ...

Wauw, hvor mange flotte julekort!! Jeg har da også spottet et par gode idéer :)

Knus Jytte :)

Anonym sagde ...

Dejligt at se en god ide med papir rester fra dies og stansejern jeg var meget imponered da jeg kigger forbi 10na´s blog iweekend, og kort med hjerter på er bare så flot. Har lige været forbi "studigear" (det var mega sødt af ham) og de har utrolig billige limstift!, det skal jeg nok husk da jeg mangler.Fort. god uge Mvh Vikki

Tina M. sagde ...

..det var da dejligt med sådan et sponsorat - pænt af ham :)
Super sød ide med de hjerter - den må lige i huskebogen..
Mange hilsner fra Tina M.

Anonym sagde ...

Sikke nogle fine kort og til med nogle nye ideer, herligt.
Dejligt at der er nogle flinke mennesker som gerne vil hjælpe en god sag, tak til Maik.
Knus Bodil

Lisbet M sagde ...

Det er en rigtig god ide med de runde, matchende cirkler på kortene. Endnu en mulighed for at få brugt den stadigt voksende bunke med rester.