fredag den 1. februar 2013

Weekend og vi har en vinder !!!

145 kommentarer lå der i januar måned - ganske fint - MEN i blogger kan man se antal kommentarer og antal besøg for hvert indlæg og en dag med 15 kommentarer har f.eks. haft 66 besøg og en med 42 kommentarer 150 besøg. TÆNK hvor mange der går glip af en chance i lodtrækningen ved ikke at lægge en kommentar - jeg ville da ærgre mig hvis det var mig - og det er samtidig rigtig hyggeligt for den der har fået sine kort vist at læse kommentarerne.

Så klokken var mange i går aftes da der skulle trækkes lod - og da Fifty samtidig lige havde fået ny vogn til weekendens messe - var han ikke til at DRIVE op fra den igen - han regner jo med at den er FULD når han skal hjem - så det gjaldt om at få en køretur nu. =0) Se selv:


Men nok snak - her er Nytårshatten med alle kommentarerne i og Mr. K som velvilligt lagde hånd til lodtrækningen:

Her trækkes månedens kommentarpræmie - 1 fribillet til hele weekenden på SAM !!
HVEM mon den heldige bliver....   trommehvirvel.......
 Og så blev sedlen vendt om og det er Karina B. som så kan deltage som rigtig scrapper nu hun desværre ikke længere skal stå bag disken hos Kreative fornemmelser. TIL LYKKE til dig Karina og TAK til Rikke og Lisbeth for den FLOTTE præmie:

Karina B - står der !!!!
 Og så havde vi en ekstra præmie i denne måned - som vi først vil skrive om i næste indlæg og den trak vi også lod om:
HAPS   - endnu en lysegrøn seddel blev fanget....
 Og den præmie gik til Pia Overgaard (tidligere Kreative Fornemmelser) som også have kommenteret i januar måned. Hvor DEJLIGT at vi her hos OSH kan få lov til at sige TAK til Pia med en helt speciel præmie - ja mere siger jeg ikke lige nu!  =0)

En af OSH's meget trofaste støtter blev udtrukket til en HELT speciel ekstrapræmie vi liiige har modtaget!!!
Og så lidt kort inden det bliver weekend og nogen af os mødes til Scrap-n-Dream. Soldaterkort fra Vikki T der også havde læst at soldaterne manglede fødselsdagsflag til kagerne derude, tak Vikki og så er der igen FINE soldaterkort til at sende derud:

Kageflag fra Søstrene Grene og dejlige ørkenkort med revet karton og sørme om jeg ikke spotter lidt Panduro julepapir i både himmel og ørken. Og en fin gul Båndsløjfe med en gul brad.
Næsten samme model - men her med en stjerne i sandet.

Her lukket med et lille bånd og en metalknap.

Og sidste i denne omgang med rigtig mange lag revne striber og en lille sølvstjerne brad.
TAK for pakken til Vikki - det ser bare så godt ud når du river i karton og papir - fin effekt.

God weekend til alle læsere - vi vender tilbage med nyt om denne måneds præmie i indlægget på tirsdag og på gensyn i morgen til jer vi ser i Taastrup.  Vi GLÆDER os rigtig meget.  =0)


14 kommentarer:

May Britt sagde ...

Tillykke til de to heldige vindere og sikke fine soldater kort... vi ses i morgen og glæder mig...

Anonym sagde ...

Tillykke til Karina og Pia med deres lækre præmier - det er da en fantastisk måde at starte weekenden på. :)
God fornøjelse til Scrap N' Dream i morgen :)
Mange hilsner fra Tina M.

Karina Beck sagde ...

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!
I aner ikke hvor glad jeg er for den præmie! Det er flere år siden, jeg har været siddende scrapper til SAM. Jeg glæder mig allerede!
Tusind tak til Rikke, Lisbeth, Charlie og Mr. K!
Tillykke til Pia også.
Flotte soldaterkort Vikki har lavet!
Rigtig god weekend til jer alle. Min er det i hvert tilfælde allerede ; )

Margit sagde ...

Halløj, hvor man har fået tidlig week-end i HQ... ;o)
Til lykke til BÅDE Karina og Pia...
Heldigt og fortjent.
Super-duper flotte kort, som Vikki har lavet (som ALTID)... de soldater er bare SÅ søde og det sand er da genialt... men dekan jeg vist ikke finde ud af...!!
Rigtig god week-end alle sammen... vi er jo no'en der ses i morgen JUBIII...
Knus til HQ....

Mette sagde ...

Tillykke til Karina og Pia ;-) - og Vikki´s små soldater er SÅ søde, de bliver revet væk nede i Camp Bastion...
Vi ses i morgen, jeg glæder mig helt vildt (- ikke mindst fordi jeg har vundet billetten her på bloggen)

Mio sagde ...

Stort tillykke til Karina og Pia : ) skønne kort fra Vikki : )
Ses i morgen jeg har lige nogle kort der skal afleveres : )

Heidi / Heroly sagde ...

Rigtig søde soldaterkort med meget flot baggrund. Det er utroligt så fint revet Vicky kan få lavet baggrunden, så det virkelig ligner ørkenen. Tillykke til de to vindere og på gensyn i morgen til mange af jer.

Gitte sagde ...

Tillykke til vinderne. Rigtig fine kort.
God fornøjelse til Scrap-n-Dream.

Christina P. sagde ...

Tillykke til de heldige vindere. Super søde soldaterkort.

Anonym sagde ...

Tillykke til vinderne, og sikke nogle fine kor.
Knus Bodil

Anonym sagde ...

Et stor tillykke til Karina og Pia.
Jeg håber på at I har haft en dejlig dag i Taastrup med en masse kort til OSH. God weekend.
Mvh Vikki

Lisbet M sagde ...

Til lykke - det er så hyggeligt med disse præmier hver måned:)
God ny uge til jer alle.

Pia sagde ...

Ihh, TAK! Jeg får helt dårlig samvittighed nu - jeg er jo ikke så flittig til lægge kommentarer - men nu får jeg mere tid snart :-)
Og det er jo herligt at komme forbi her på siden, og se de flotte kort, som sendes til soldaterne og læse dine altid herlige indlæg,Charlie!
Tak - jeg er spændt nu!!

Og tillykke til Karina, som i hvert fald har fortjent at sidde som scrapper en hel dag - uden jeg svinger pisken ;))

Jean sagde ...

Sikken en skøn præmie perfekt vinder :) Der fortjener endelig at være SIDENDE scrapper der ;)

Fede kort!!