søndag den 22. juni 2014

Weekend WAUW - Kort til et hold flyvere i Baltikum

Da der kom en kasse afsted til det hold fra Flyvevåbnet jeg viste jer billede af var det så skønt at se at jeg havde en masse flyverkort at inkludere - og mange forskellige - I er fantastiske - tak for det. De fik selvfølgelig også andre kort med - men jeg hyggede mig lige med at knipse disse - nogen har måske været vist før - og noget kan jeg ikke med sikkerhed sige hvis er - men her er et samlet vue over flyverkort:

GLADE tanker kan man sende hjem med dette fra Vikki - fin soldat og masser af fly i baggrunden!
Margit har stået for disse - og jeg ved det er Jean der i sin tid forærede OSH en kuvert med en masse små udklippede og malede fly klar til brug - tak til jer begge.
Dette er fløjet lige over hækken fra min nabo Heidi  =0)
Jeg tænker Lise eller Aka - men er ikke sikker - 3 fly i formation med lykønskninger.
3 igen i en anden formation  =0)
Godt nok en anden type "flyvende objekt" men jeg talte det med som flykort - da den flyver over et kortlagt landskab. Det er i sin tid lavet af Iben H. 
Denne fine flyver var der i flere farver og opsætninger - og den har jeg ikke set før. Del af en større leverance - sedlen er smuttet væk for mig i skyndingen.
Og denne søde ide med et lille foldet papirfly med håndskrift på er da slet ikke til at stå for!
Da jeg jo ved der har været stort FLYshow i Jylland i dag - var det passende med disse kort - håber I nød dem og tak til jer der har lavet dem.  God søndag.

SOM altid gælder det, at jeg gerne skriver navn her i bloggen hvis du genkender et kort jeg ikke kunne placere - bare skriv det i din kommentar så retter jeg.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg var imponerede over hvor mange forskelig flyve dies der findes, og super flyve papir, vil gerne høre hvor Heidi købt hendes baggrunds papir det er bare super. Dejligt at de har så mange forskelig stil at vælge imellem, super god allesammen, fortsat god weekend, mvh Vikki

Margit sagde ...

Åh-ha... bliver helt varm indeni over så mange forskellige kort til flyverne. Dejligt at idéen bliver samlet op af mange når muligheden melder sig for et bestemt tema...
J står bag mig og jubler med ;)

Kram til HQ.. incl. Fifty

Maryann Laursen sagde ...

Super flotte flykort alle sammen, og ja der er godt nok kommet mange fly dies ud den senere tid, har selv lige købt en sprit ny en, skal se, om jeg ikke kan skære nogen en dag.

Pia Larsen sagde ...

Hvor dejligt at der er kommet en kasse fantastisk flotte flyverkort m.fl. afsted til de flyvende herrer :o)

Annette / aka sagde ...

Fine kort - og dejligt med så meget inspiration omkring et specielt emne på en gang. Egentlig sjovt så mange muligheder der er, når vi kommer i gang.
Jeg har dog ikke bidraget til det omtalte kort, men bruger jo flyveren meget...så det er ikke et dumt gæt.
God aften i HQ.

Lise sagde ...

Fine kort allesammen:-)))) Jeg har bidraget med to...nemlig det du gætte på enten var Annette eller mig samt det efter følgende kort med flyvere i formation:-))))))))
Jeg må vidst igang med flere flyvere:-)))
God dag til HQ

Bodil Bording Hansen sagde ...

Super flotte kort, og så forskellige med flyvere, herligt :0)
Knus