tirsdag den 14. april 2015

April præmie og kort fra Pia Bau

April måneds præmie er et sødt Magnolia stempel fra Unik Scrap (doneret af en sød scrapper der havde fået det men ikke farvelagde stempler) :

Tilda spiller baseball. 

Og der er også et Fizzy moon bamsestempel - hvor Fifty nærmest FEJRER sin 5 års fødselsdag med champagne og balloner - doneret af Vikki fra Fyn:


1000 tak til jer begge - så specielt at der er folk herinde hos OSH der giver gaver som kan bruges til præmier til andre scrappere - det er da rørende.

Uvist af hvilken grund har jeg fået fumlet resten af indlægget over på min private blog - og da jeg har blogget via Blogger på min Ipad kan jeg ikke lige gennemskue hvordan jeg flytter det herover - så gør mig LIIGE en tjeneste og smut over hos www.hjemmehoscharlie.blogspot.com og se resten af indlægget med de fine kort fra Pia.  TAK

=0)  Ellers er jeg faktisk ret ferm foran en PC - men det her smuttede altså - gode råd modtages gerne hvis der er andre der vil indrømme de har lavet samme bummert.  =0)

4 kommentarer:

Camilla sagde ...

Jamen så får du da 2 kommentarer denne gang....;)
Søde stempler og gavmilde givere.

Anonym sagde ...

Super flotte kort fra Pia, de er allesammen bare så fantastisk med så fine detalje , de vil sikkert bringer meget glader til modtagerene. Jeg smutter op til posthus idag, rigtig god weekend, mvh Vikki

Annette / aka sagde ...

Det er bare sådan nogle smukke, detaljerige kort fra Pia.
Og præmierne er jo så fine.
God dag herfra.

Jean sagde ...

Sikke nogle lækre kort - også selvom du fik lagt dem på den forkerte blog hhihi, det kan jo ske for selv den bedste ;)

Skønne præmier, elsker bare de bamser...