tirsdag den 22. december 2015

22. December. Nu lakker det mod enden.

Både med arbejdsdage inden jul og med kort fra mit fotolager der ikke er blevet vist her i december.

I dag bliver det en blanding af kort fra 3 leverandører, Lee A., Vikki og Birgit R.

Lee har bl.a. leveret denne fine julesok i Donna-stil - smart med embosset hæl, tå og top.
Vikki har lavet dette lækre kort med de SUPER nuttede små pingviner, som jeg slet ikke kan leve uden. Det fine mønster med alle julekuglerne er "busy" - men Vikki kan kunsten med at grounde sit motiv og tekst i en firkant så der falder ro over det hele. Med nissehue og en taleboble med Hello - er der ikke et øje tørt.
Og her er det Birgit R. der har hængt de 3 julesokker fra Sizzix julesæt fra sidste år på 3 fine, hvide hjertebrads. Kraft karton og rødt er jo altid et hit og med stjerner og snefnug er det bare perfekt.
Tak til jer alle 3. Og tak for de MANGE kommentarer der vælter ind her i december måned. Fifty og jeg får VIRKELIG travlt den 31. december, når vi trækker lod om månedspræmien og måske lidt ekstra jule"godter".

Så bliv endelig ved - jeres chancer stiger jo for hver kommentar der bliver lagt - så NEMT er det måske at vinde her hos OSH.

I morgen er det dagen før dagen - så mit indlæg kommer om aftenen igen - da jeg liiige skal nå lidt forskelligt inden.


5 kommentarer:

Conny sagde ...

Der er altid noget man liiiiige skal nå - og alligevel når vi det. Tak for nogle smukke kort.

Karina Beck sagde ...

Hvor er det nogle søde julekort I har lavet.
Jeg glæder mig til mellem jul og nytår, hvor jeg håber, at jeg får tid til at være kreativ og lave kort til OSH.

Mio sagde ...

Kender det godt, det med liiiige at skulle nå det sidste : )
Søde julekort.

Anonym sagde ...

Selv tak Charlie, det var sværte at finde så meget tid i år til at lave kort men forhåbentlig er der lidt mere ro her i næste år, og jeg glæder mig til at komme i gang igen, fortsat god aften, mvh Vikki

Margit sagde ...

Ej...sikken en fin julesok. Blændende idé. Og de andre kort er også rigtig fine.
Jeg kan rigtig godt lide det med sokkerne der er hængt op i borten... ;o)