fredag den 30. september 2016

Så nærmer Convention sig og også World Cardmaking Day

Så Fifty og jeg ønsker alle der er samlet i Middelfart to skønne, sjove og hyggelige dage og butikkerne det samme plus et godt salg. :0)

Vi andre kan jo hygge os med at lave noget herhjemme og Fifty og jeg er så heldige at vi skal tilbringe 1. Oktober sammen med Pia L. I år og fejre WCD:


Det glæder vi os til og I der sidder rundt omkring i jeres scraprum hold øje med thepapercrafting.com og deltag i løjerne. 

På Convention kan man i år aflevere sine kort til OSH hos Jeans Scrapstue og husk endelig at skrive en lille seddel til os,  hvis du ikke har navn bagpå dine kort. 

I dag viser jeg nogle fine kort vi fik med hjem sidst og som vi ikke ved (ikke kan huske) hvem havde lavet, men de er så fine at I skal se dem alligevel. Sig til hvis det er dine så vi kan skrive det i indlægget. 

Det er en serie med Lawn fawn stempler og dem er jeg jo selv HELT vild med:

Så søde og sjove kort her med dyr og en guldfisk.

Et lille naturlandskab og en morsom tekst. 

Dette sæt har jeg selv og jeg brugte det en del til påske, men se bare hvor fint det er til dette kort til en der er uimodståelig. 

Sødt lille kort til de nygifte!

Og til sidst dette, som er så skønt med de fine kaktus og den passende tekst. 

Håber I også nød at se disse. Vi svælger I lækre julekort P.t. Da fristen for afsendelse nærmer sig. Tak til jer der har skrevet at I har sendt eller tager jeres med til Convention. Jeg begynder at tro på vi måske alligevel når i mål igen i år med julehilsnerne. 

God weekend og stor hyggehilsen herfra HQ. :0)

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Wow, så fine kort. Super god inspiration. Den med kaktusserne er SÅ sød. Håber også HQ modtager julekort nok. Ellers skriv jeg har ferie i næste uge ;-) kh 10na

Anonym sagde ...

Super flotte kort allesammen , jeg er også et stor fan af Lawn Fawn, takker til dig Charlie, de er bare så nuttet, og synes også caktus er så fint og "bang on trend" , de bliver et sikkert hit, rigtig god weekend, mvh Vikki

Pia Larsen sagde ...

Åh, hvor jeg dog elsker de små chokolade kaniner fra Lawn Fawn.
Og sikke dejlige kort med alle de små "chritters" :)

Camilla sagde ...

Hvor er det altså nogle søde kort :)