onsdag den 1. februar 2017

Januars vinder og tak til Three Scoops for præmien

I går aftes trak Fifty og jeg en vinderkommentar blandt de MANGE dejlige kommentarer i januar måned.

Det blev denne kommentar:

Sikke dejlige kort i skønne farver og cute dyremotiver. Dem kan man kun blive i godt humør af at modtage.

som HellePF har skrevet.

TIL lykke Helle - du skal sende en mail til osh, så vi kan få din adresse, så sender vi din præmie.

Samtidig siger vi mange tak til Three Scoops for præmien her i januar måned.

Lidt fakta om januar på bloggen.

- Vi bloggede 7 indlæg med inspiration i denne måned
- Der var 60 kommentarer at trække lod imellem
- Der var 1.311 besøgende på de 7 indlæg

som I kan se får vi dejligt mange besøg. Og de der kommenterer har efter min regnebog RET gode chancer for at vinde på et tidspunkt.

Udover bloggen har vi også haft et par indlæg på OSH,s Facebook - her har Fifty fået over 200 likes og jeg har delt et minde fra for to år siden. En video hvor Fifty og jeg pakker en pakke med kort fra Vikki op. 😍

I morgen kommer et nyt indlæg på bloggen, med billeder og afsløring af februar måneds præmie. DEN kan I også godt glæde jer til. God onsdag. 


2 kommentarer:

Pia Larsen sagde ...

Stort tillykke til den heldige vinder af den lækre Three Scoops præmie :)

Anonym sagde ...

Tillykke til Helle, og så kunne jeg se mit navn og tænker jeg pludselig hvor dårlig jeg har været til at bidrag kort sidste år, jeg skammer mig, jeg få en masse inspiration her på blog men mangler tiden, desværre, det må jeg lave om og giv mig selv lidt 'me time' rigtig god uge, mvh Vikki