lørdag den 18. februar 2017

Pakke med bl.a. Børnekort fra Birgit i Lyngby

I denne uge kom jeg hjem til en fin pakke med kort fra Birgit, der havde været i nabolaget og derfor afleveret her på min adresse. Jeg var på job men min mand tog imod dem. Tusind tak Birgit og især for de fine børnekort. 

Smølfine ønsker til lykke og selv de små blomster har smølfemidte. 

Muldvarpen og hans frøken på vej med en hilsen.  Den lille frøsticker er fin og skinnende. 

Frøprinsen og prinsessen pryder dette kort. 

Et sødt lille vennekort med Pikachu. 

Minnie i fine pink farver. 

Plys i honningtanker. 

En sød lille bamse sender knus og kram. 

Rigtig god weekend, jeg nyder lige at være hjemme i dagslys i dag og få fotograferet kort. :0)



7 kommentarer:

Tina-Smedegaard sagde ...

De er bare søde og skal nok vække lykke hos modtagerne.

Pia Larsen sagde ...

Ih, hvor dejlige børnekort. Minder sandelig en på, at man indimellem skal huske at lave lidt børnekort ;)

Nicolette sagde ...

Skønne farver og motiver.. mon ikke der er nogle børn, der bliver glade, når de får dem?

Mette sagde ...

De fine kort er da lige til at blive glad i låget af :-)

Lisbet M sagde ...

Kendte og elskede figurer som forside til en hilsen fra far, mor eller hvem man nu har sendt ud i verden. Det må da skabe glæde.

Sivsko sagde ...

Skønne børnekort

Anonym sagde ...

Så prove jeg igen ! De er super cute kort fra Birgit, de bliver et sikkert hit med børne, mvh Vikki