torsdag den 26. august 2010

Det samlede resultat og første håndfuld af kortene kan ses her.


Allerførst 1000 tak til Pia der lagde lokaler til vores første OSH-aften og til deltagerne (Pia, Rikke B, Stine66, Lisbeth Z, Engel, Margit B, Gitte Y, Mette H, Mie Kaiser, Tina M, STI, Anette R og undertegnede) en FIN blanding af den gamle garde og nye deltagere. TJUHEJ en masse kreative, fine kort der kom ud af aftenen - helt nøjagtigt 101 styk - (hvoraf 15 var julekort). Nedenfor den første lille håndfuld til "nærlæsning" - resten følger - men jeg tilbragte 4 timer i dag på Frederikssund skadestue, så jeg er lidt bagud (bare rolig - det er kun 1 stk ben der er blevet erklæret ukampdygtigt). Derudover var der 30 kort i butikkens kasse og jeg fik 9 kort fra en af deltagerne hun havde lavet hjemmefra.
I alt 140 kort sådan lige på 1 dag - jeg tror en TROMMEHVIRVEL er på sin plads!

To superprof. farvelagte stempelmotiver fra Tina M. Teksten på egernkortet er "Nuts about you" - nuttet ikke?? Kortene til Mor og det lille drengekort nedenfor var de modeller jeg havde gang i denne aften.
Flere forskellige fra Lisbeth Z - her et af de Easel-kort hun havde lavet "Mit indre kompas er altid rettet mod dig" NÅÅÅHHRR:...

Eller hvad med dette med teksten "Du er stjernen, der lyser i mørket!" - Ja sådan en "fru lærer" kan altså noget med ord, ikke??
 Slut for i dag - der kommer en større portion kort at kigge på i morgen - tak for besøget og TAK for indsatsen til deltagerne - det var super hyggeligt !
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det var da en masse fine kort i her har fået skabt til det godt formål.
svigerinden

STI sagde ...

Super inspirerende selskab og jeg kan kun opfordre til at bidrage til den gode mission

Margit sagde ...

Smukke kort... dejligt samvær... og så fik vi også hygget!!
Tip-top aften =0)
Tak for kigget.