lørdag den 18. september 2010

Fornuftig investering og dejlige kort fra Maria K.

Efter sidste pakkesession blev jeg træt af pakketape og saks - så min søde mand har i dag hjemført denne som var på tilbud i Silvan, HURRA - nu bliver det nok lidt mindre bøvlet at pakke fine kasser:

Og så bliver jeg bare SÅ glad når de ganske unge (i dette tilfælde 19 år) i vores scrapverden også har det i sig at gøre noget for andre mennesker - så TAK til Maria K. for de fine kort jeg fik med hjem fra Tåstrup:
og her resten af Marias kort:
Som Maria sagde - jeg har jo ikke alle de fine maskiner I andre har - men det har nu ikke forhindret hende i et fint resultat!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er da nogle meget søde kort Maria her har givet til den gode sag, herligt.

Karina Beck sagde ...

Flotte kort Maria har lavet også. Hvor er det skønt, at så mange laver kort til OSH!
Og tak fordi vi må kigge med.