tirsdag den 21. september 2010

Trods regn og slud skal posten ud......og det kom den!

ALLERFØRST en hilsen til de af jer der i aften deltager i Lav kort til OSH-aften hos Hanne/Papirposen i Løgumkloster, hvis jeg lytter GODT efter tror jeg sørme jeg kan høre I både hygger jer og er flittige. TAK for jeres støtte til OSH - glæder mig til at se kortene.

Dernæst tak for alle de dejlige kommentarer på indlægget om takkebrevet fra Afghanistan - dem blev jeg rigtig glad for. Da projekt OSH blev søsat på SAM i maj havde jeg et håb og en tro på at det ville lykkes, men virkeligheden overskrider i øjeblikket mine forventninger og det er SÅ DEJLIGT. Man hører så meget nu om dage om folk, der kun tænker på sig selv osv. - men det gør I allesammen så eftertrykkeligt til skamme!

Så FINE kort som I allesammen leverer, kunne jeg ikke nøjes med at opbevare dem i tilfældige plastkasser længere, så nu er der indrettet et hjørne i vores gæsteværelse KUN til OSH's postafdeling!
Hurra for IKEA, deres Expedit reoler og deres fine opbevaringskasser - her 1 kasse til hvert emne, så jeg hurtigt kan plukke fra kasserne når der skal sendes afsted.


Og her er hele væggen. Jeg deler stadig lige den hvide hylde med barnebarnet og hans Lego lufthavn, men han får sin egen reol et andet sted i rummet senere på måneden og SE de fine bogstaver, som signalerer, at her bor OSH (skal nok lige pyntes på et tidspunkt men det har der sandelig ikke været tid til i denne uge).

Og med så fine forhold gik det som en leg med at få pakket de sidste kort - så her er de to kasser med ialt 301 kort - en kasse til Kosovo og en til Libanon - og de er nu med gode venners hjælp på vej til Vordingborg, så de kan komme videre ud i verden og glæde en masse familier. Og alle tællere er igen opdateret. Og NEJ - selvom mine kondisko står nedenunder kasserne, så løber jeg ikke selv derned med dem - bare rolig !!  =0)


Tilbage på lageret er p.t. de indtil nu modtagne julekort og lidt patienter i Skadestuen, som stadig kræver en kærlig hånd - men mere om det senere.

4 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Tak for beretningen fra lagerafdelingen.
Det er da herligt at høre om, hvordan dit liv - og nu også dit hjem - bliver præget af dette projekt.
Jeg kan godt forstå, din fantasi ikke rakte hertil....

Margit sagde ...

Waauuuwwww.... det ser godt ud!!
Fantastisk med "egen" OSH-postafdeling.
Og SÅ fantastisk, at du fik pakket kort til de sidste steder, så de kom afsted.
Godt du har gode venner og forbindelser... ;o)
Du er en fighter, søde Charlie...
Kram fra mig

Anonym sagde ...

Der skal jo være orden på et posthus, så selvfølgelig har du det også, det er en smart reol du her har fået, lige til at holde orden i alle de flotte kort som jo kommer fra hele landet. Skønt med så mange flittige hænder.
Bodil

Dortesjs sagde ...

hold da op hvor må du være stolt du kan ialtfald med rette være det. du gør et fantastisk arbejde og det er med stor glæde og ro i sindet at man kan sende kortene til dig. du tager dig kærligt af dem og passer på dem flot med den opbevaring og det system.
og jeg har allerede en bunke kort klar til dig så min første sending kommer snart.. knuser her fra Helsingør
Dorte