søndag den 10. oktober 2010

Et par nye frivillige og kort lavet her i huset i dag

Se dette uddrag af en mail jeg i denne uge:

Jeg hedder L og er mor til M, som netop nu sidder på soldaterhjemmet i Afghanistan. Hun fortalte mig om de kort, de har modtaget til uddeling, og jeg har siden været på din hjemmeside nogle gange for at finde ud af, hvad det gik ud på. M's søster, R, og jeg vil nu gerne melde os under fanerne. Vi har de seneste dage lavet omkring 75 julekort, som vi gerne vil sende til dig, for jeg kan ikke se, at der er et sted i nærheden at Århus, hvor de kan afleveres. Skal jeg bare putte dem i en kasse og komme kuverterne ved siden af?

Jeg synes, det er et flot projekt, og jeg tror, at der i løbet af kort tid kan komme rigtig mange leverandører, for der må da være andre end os, der lider under det faktum, at hvert familiemedlem kun har fødselsdag een gang om året, og at der er langt mellem juleaftnerne.


Nu er der også nogle af de kreative blandt de pårørende der har lyst til at være med!! Jeg svarede SELVFØLGELIG straks ja og mange tak!

Og her er så en håndfuld kort lavet her i huset i dag. Måtte jo lige sikre mig jeg kunne andet end sætte stickers bag på kort og opdatere blog  =0). Og da de jo allerede er i hus, har Rudolf fået lagt 25 til sit snudetal. Julekugle idéen er min datters, så kan den hilsen de sender hjem hænge på træet juleaften. DET syn's jeg var en dejlig tanke, ikke :

3 kommentarer:

Sabrina Krighaar sagde ...

Ej hvor er de julekugler søde! Dygtig dame med et vidunderligt formål er du!

Margit sagde ...

Fantastisk søde julekort og en genial tanke, at de skal hænge på træet.
Og fin mail fra en pårørende... ja... det er det jeg siger:
TIL SAMMEN KAN VI!!! OG VIL VI!!!
Tak for kort-kig og inspiration...

Anonym sagde ...

Det er da en skøn mail der er kommet herligt. Det er da en godide at Mie her har fået med runde kort og så kan de komme på træet juleaften genial ide Mie, Rudolf kortene er rigtig søde, flot arbejde.
Bodil