tirsdag den 5. oktober 2010

Julekort hentet på vej til Fyn

På vej til Fyn i weekenden nåede jeg lige at svinge forbi Love2Scrap (man må jo økonomisere med sine kilometer nu om dage) og der lå disse 13 flotte julekort fra Pia Bau - TAK for dem og dejligt at din pynt
ser så godt ud og stadig er rimelig flad. I betragtning af de mange håndteringer og den lange transport vores kort kommer ud på, må vi nok se i øjnene at de MEGET flotte men og MEGET tykke blomster ikke er særligt velegnede - her tænker jeg især på de store roser og den slags. Selvom jeg er meget omhyggelig når jeg pakker dem - så er de meget sarte, så fremover må I gerne spare dem til jeres egne kreationer fremfor at de kommer frem i en mast udgave når de engang når Danmark igen.

Her er Pia's kort - og jeg knokler på med fotografering af kort fra Fyn - så der kommer mere at se på i ugens løb.


Og mens jeg klargjorde dette indlæg nød jeg at høre Ruth Brik Christensen der er aktuel med bogen "Ruth i krig". Ruth er en skøn moden kvinde, der er kommet hjem fra Afghanistan som var hendes 3. udsendelse for KFUM for at køre et soldaterhjem dernede. Sikken en ildsjæl. Vi nåede desværre ikke at have kontakt da hun var rejst hjem inden vores første kasser kom frem - men det er netop personer som hende der tager hånd om udleveringen af vores kort i det der i deres verden hedder "Kuffen" - dvs. KFUM's soldaterhjem, hvor soldaterne kan slappe af og glemme hverdagen en anelse over en kop kaffe og et stykke kage. HIGH FIVE til Ruth og alle hendes kolleger rundt i verden!

3 kommentarer:

Margit sagde ...

WAUWWWW... hvor er de super flotte. Men kan godt forestille mig, at de store blomster fylder meget i kuverterne ;o)
Ja, jeg har også lige lyttet til "Formiddag på 4'eren" og været super imponeret over Ruths virke...Hun er jo kåret til ÅRETS HELT - og så tankevækkende at høre hendes erkendelse af, at det ikke er hende, men soldaterne der er helte.
Godt sådanne ildsjæle er til.
Og imens blev det lige til færdiggørelse af 6 "savner dig"-kort...De er med i MIN kasse i morgen, når vi ses i HQ... :o)

Annette / aka sagde ...

Er der noget at sige til, at jeg synes, Pia er dygtig ?

Jeg kan godt lide jeres udtryk HQ. Behøver ikke spørge, hvem der har fundet på det.

Gitte sagde ...

Wow - sikke nogle fantastisk smukke julekort. De kommer da til at gøre lykke i et aller andet dansk hjem.