fredag den 22. oktober 2010

Postbudet snød mig i dag - så jeg skal på posthuset i morgen !

Men allerførst lige TIL LYKKE til Copenhagen Drummers - de knaldhamrende dygtige trommeslagere fra Livgardens tambourkorps - som jeg bare ikke kunne lade være med at stemme på da jeg så Talent 2010 med barnebarnet i dag, de leverede varen IMHO. Mit barnebarn stemte på Fox Footwork der blev nr 3, så vi var begge godt tilfreds.

Jeg venter med at opdatere Rudolf til den pakke er hentet i morgen - så beklager  - men her er lidt julekort at kigge på fra en af de andre dage med pakker.  Det er en serie (hvor jeg kun viser 1 af hvert kort i serien) fra Majer en hyggelig, fin og skøn blanding af nissepiger - moderne juletræer på guldbund, lækre guldembossede motiver, englebørn osv. TAK til dig Majer !!


Glæder mig til at vise et ryk i tællerens resultat igen i morgen, lørdag !

3 kommentarer:

Annette / aka sagde ...

Fine kort fra Majer. Og spændende hvad den røde tud ender på.
Her så vi ikke Talent 2010. H er til Vild med dans - så det ser vi så !! Det er ikke til diskussion.
Tak for mail.

Majer sagde ...

Velbekomme ;-)

lam sagde ...

her blev der også stemt på Copenhagen Drummers, da datters trommelære er imellem dem.
Flotte kort