mandag den 29. november 2010

Årets første julekort til OS ALLESAMMEN!

I dag kom posten med denne overraskelse. Ikke om jeg i min vildeste fantasi havde forestillet mig at modtage et fint OSH-kort med posten (her lavet af Lisbeth Z) - men der var jo heldigvis mange - så der er nok ikke nogen der kommer til at mangle det. =0)  Det er de søde KFUM-piger Mette og Lene fra Afghanistan der sender os allesammen denne hilsen:



Så ikke alene var det en hyggelig overraskelse, som jeg håber I også bliver glade for at se - men vi kan så også ved selvsyn konstatere at systemet fungerer og brevene kommer hjem. Og det føles HELT specielt at få sådan en hilsen, ikke!!  Præcis som de pårørende sikkert også tænker.  =0)

Jeg stiller det på hæderspladsen på min kaminhylde - hvor det vil stå i ensom majestæt til mine egne private julekort begynder at dumpe gennem postkassen - og nu har I det hver især - lige her på jeres skærm!

Hav nu en god mandag og TAK fordi I er med til at skabe så megen glæde med jeres fine håndværk og vilje til at gøre en forskel - jeg er så STOLT af jer allesammen!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja det er en hilsen som giver en en klump i halsen, hvor er det bare dejligt med sådan en hilsen.
Og sikke et fint kort.
Bodil

Margit sagde ...

Jeg bliver SÅ GLAD - SÅ GLAD - SÅ GLAD... når vi får sådan et brev fra dem vi støtter :o)
Og jeg styrkes i, at det er det RIGTIGE vi gør...
100 tak til "pigerne" for deres varme hilsen til OSH-pigerne i det SNEKOLDE Danmark.

Lisbeth Zibrandtsen sagde ...

Hvor er det bare skønt!!!
Læg lige mærke til at det faktisk er "OSH-hjertet" jeg har brugt... og jeg tilføjer lige at det er et gammelt kort, som blev lavet inden der var noget der hed OSH!
Tak for inspirationen, Sarah!!

Karina Beck sagde ...

Hvor er det dejligt at vide at kortene er kommet derned og nu også er begyndt at komme den anden vej!

Nikolette sagde ...

Hvor er det godt og sødt fundet på af dem, at sende et kort "tilbage" :D