onsdag den 17. november 2010

Ny OSH-aften i Roskilde og flere af de flotte julekort vi har sendt afsted

Allerførst tak til Pia fra Love2Scrap som har meldt sig med en OSH-aften onsdag 1. december fra 19-22

se mere under fanebladet øverst på siden og husk du skal tilmelde dig for at være sikker på en plads. Hyggelig start på julemåneden - og lad os se om jeg ikke kommer til at bage en kage til "det arbejdende folk". =0)

Og her er som lovet resten af Sarahs lækre julekort:


 Ude i skoven ligger dette søde, lille Hero Arts julehus !

Nogle kort med lækre julefarvede striber og en sød tag, og en stak med det BG julepapir vi er mange der er vilde med!!!


Super enkle og ikke så tidskrævende - men jeg kan tydelig høre det - de siger JUL JUL JUL  =0)


Og to lækre serier hvor synålen har været i gang på det første og Spellbinders dies på det andet - og se lige hvor lækkert det ser ud med de to forskellige mønsterpapirer i den label og med blonden og pynten.  TAK til Sarah for bidraget til OSH - rigtig mange kaminhylder kan glæde sig til at få et kort udstillet i julen.

3 kommentarer:

Majer sagde ...

Jaaah jeg har allerede meldt mig til Kort-aften hos Pia. Nu kan jeg lige cykle derhen :-)

Sabrina Krighaar sagde ...

Hvor er det da bare nogle smukke kort, elsker den helt simple stil.

Dortesjs sagde ...

rigtigt rigtigt smukke og fine julekort. kan godt lide det enkle og de klare farver. søde søde...