søndag den 7. november 2010

OSH på SAM i weekenden - Præmie søger ejermand!!!

OSH var selvfølgelig på SAM og vi havde en lille kortskitsekonkurrence som heldigvis blev godt modtaget. Superhyggeligt at være på SAM igen - det var jo netop her OSH blev "søsat" for godt 5 måneder siden!!

Der deltog 23 bidrag i konkurrencen og i skrivende stund mangler jeg at aflevere 2. præmien til den der har lavet det kort I kan se en lille sneak-peak af her.

Hvis du kan genkende dit kort - så skriv lige en besked her på bloggen og skriv hvad der står på det stempel du havde brugt på dit kort - så kan jeg afsløre alle 3 vinderkort bagefter og vise præmierne.

Udover disse kort kom der 50 fine blandede kort i kortkassen - TAK for dem - dvs. 73 nye kort i alt som nu bliver klargjort og kommer i kassen indtil vi sender kort igen i 2. uge i december.

Fra i morgen kommer der nyt igen - først lige et indlæg med kortene fra kortskitsekonkurrencen og vinderen fra den konkurrence der kører her på bloggen og senere på ugen FLERE julekort - for I har jo slet ikke set dem allesammen endnu!!

God søndag aften her fra HQ.

PS - HAR du set Danmarkskortet (klik i bjælken øverst på siden) - skriv til mig hvis du ikke mener du er med på kortet jeg opdaterer løbende - OK - ikke bogstaveligt talt - det er jeg for træt til i aften  ;0)!
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Margit sagde ...

1000 tak for en hyggelig SAM foruden fornem, hyggelig og sikker transport til og fra begge dage. Dejligt at have go'e, gamle venner, når den vanlige chauffør "skades".
Super fed kortkonkurrence og lækker præmie.
Tak for dejligt samvær til dig og de øvrige rundt om vores bordende... DET GØR VI IGEN...
Sov godt!!

Mette sagde ...

Godmorgen...for pokker da, hvor er jeg heldig ! Det er et af de kort jeg lavede. Selve kortet er fra cc hobby. Papiret er fra Fancy pants og hedder vintage valentine. Klistermærket er fra Bacicgrey og hedder bittersweet. På alle de kort jeg lavede i går, var der mærker fra dét ark. Jeg stemplede det "thinking of you" og det gik i fisk, desværre (havde glemt akrylblokken). KH Mette

Sivsko sagde ...

JA, tak for super duper samvær, det kunne jeg godt gøre lige nu igen. Jeg savner jer allerede. Kram Heidi