onsdag den 10. november 2010

Stadig julekortfotos på lager - men i dag lidt NYT fra i går!

Ja - jeg har stadig lækre julekort at dele med jer - men samtidig er dette jo en nyhedsblog - så her kommer lige info om hvad der skete her i HQ i går. OSH gav nemlig sit FØRSTE interview og da jeg heldigvis havde nye forsyninger af kort med hjem fra SAM var der en lille kortudstilling i den ene ende af stuen, mens jeg og Margit sad og fiflede med kort ved spisebordet - helt som det ville se ud, hvis vi havde kunnet nå at tromme lidt flere sammen til en crop. Dvs. bordet fyldt af ting og sager - men vi var nu kun to rundt om bordet selvom der var "rod" for 6.  =0).

Her et par fotos og nogle af de kort vi lavede mens vi sad og snakkede - så snart jeg ved hvor og hvornår I kan se resultatet af interviewet deler jeg det selvfølgelig med jer her.

 Fifty bød selvfølgelig velkommen og holdt vagt ved kortkassen fra SAM  ;0)
Og her ses den lille udstilling af kortene fra skitsekonkurrencen.

Nedenfor 1 af mine kort lavet mens vi talte sammen - det åbner midt foran under Magnolia borten.
 Og et andet af mine - ganske simpelt og inspireret af et julekort fra Cecilie:

Her kommer et af Margits søde Valentines kort - teksten i ovalen er lavet i Word med et lille
rødt hjerte stemplet på bagefter :

Her et af Margits fine kort hvor hun får lavet nyt papir ved hjælp af små rester:


Og her til sidst et fint lille kort fra Tina (FTZ) - jeg har nævnt det før - der er HÅB for alle med glimmerabstinenser - og her kan I se endnu et godt eksempel. Vingerne har fået glimmerlim - og da den var tør et lag Glossy Accent der dækker - det glimter stadig fint - men intet glimmer kan smutte ud og smitte af. SUPER GODT Tina og tak for det søde kort!!

Og så går vi tilbage til de fine julekort igen fra næste indlæg.

4 kommentarer:

Margit sagde ...

Ti-hiii... der var de jo... kortene - vi fik "klasket" sammen mens vi blev filmet ;o)
Der er flere kort med hjerter på vej...
Tak for kigget til nogle af de deltagende (læs: Fifty) =0)

Annette / aka sagde ...

Det lyder altså fint med sådan et par filmstars ! DET glæder jeg mig til at se.
Og fine kort - igen.

Anonym sagde ...

Hvordan er det at være filmstjerner for en dag ??? =0)...
Nogle søde kort i her har kreeret, og jeg glæder mig til at se resultatet fra interviewet.
Bodil

Stinne sagde ...

hi hi fedt at alle kortene du fik fra SAM gik gennem nåleøjet - også mit med den Labre dame....

Jeg glæder mig til at læse inteweuet - kan kun blive som et fedt standup show med dig og Margit i hovedrollen.....