torsdag den 2. december 2010

Hyggelig kortaften med hvidt ude og varmt inde...


I går aftes var vi ca. 10 der mødtes hos Pia i Love2scrap. Målet var selvfølgelig hygge og kort til OSH og begge dele lykkedes til fulde. Her et par fotos af dyb koncentration og skaberglæde og et enkelt af kortene.
Vi fik produceret over 50 meget fine kort og jeg fik samtidig tæt på 50 med hjem fra en sommerhuscrop for holdet bag Convention  - så TAK til jer alle. Om formiddagen var Cecilie, Margit og Sarah på besøg her i HQ og det blev der også en del lækre kort udaf - men det får i mere at høre og se om en anden dag.

Jeg var så optaget af produktionen at kameraet først kom frem da Mie og Noah og Stine (STI) desværre var kørt hjem - men her er Glennie og Stine66 i fuld sving:


Og både Pia og Rikke - som dog måtte dele bord med kortene efterhånden som bunken voksede, men det tog de nu pænt :

Majer var der selvfølgelig også - men I må nøjes med dette "fingeraftryk" af hende mens hun hjælper med at tælle kort  =0):

Og her det bord jeg sad ved og sammen med Majer, Tina M og Heidi L:

Jeg har i dag kun haft tid til denne opdatering og fotografering af et enkelt kort - det skulle så være dette syn's jeg. Lavet af Noah, som er 10-11 år og har været med sin mor på rigtig mange scraparrangementer. Det bliver man dygtig af kan I nok se, så selvom du blev flov, da du fik ros i går Noah, så er jeg nødt til at gentage det - du er dygtig og det er et rigtig sødt kort, der er FINT lavet, så tak for det !

4 kommentarer:

Mio sagde ...

Kan kun give dig ret Charlie, super flot kort : )

Margit sagde ...

Ja... det er da helt vildt flot gået... det er dejligt, at også den yngre generation synes det er sjovt... både at dele hobbyen og OSH med os...
Ser ud til, at det har været super hyggeligt ;o)

Karina Beck sagde ...

Det er super fint det kort.
Jeg vil se frem til at se flere.
God weekend.

Anonym sagde ...

Noa er fortsat flov...tak for roserne. Det var en hyggelig aften som altid.
Tak for det LOVE2SCRAP og Charlie/OSH.
Knus Noa og Mie
Ps! Noa bliver 10 den 28.12.2010!