fredag den 10. december 2010

Ny presseomtale - denne gang via Folk og Forsvars hjemmeside

Vores initiativ og den glæde det spreder kan nu også ses i november og december udgaven af nyhedsbrevet fra Folk og Forsvar - se nedenfor:

Uvist af hvilken grund er det det samme fotos journalisterne altid snupper fra bloggen - her er dog også et zoom af lidt julekort som jeg godt kan se hvem har lavet =0).
Og de af jer der ikke kender Folk og Forsvar er selvfølgelig meget velkommen til at læse lidt om denne forening samtidig og evt. lade jeres mænd kigge med.  

Og for at der også er lidt billeder at se på her på bloggen -

- har jeg fået disse fra Iben fra Multiscrap i Odense - hvor der i november var en kombineret kortdag, der støttede Berit (Cancerkort) og mig (OSH). Jeg var desværre ikke i stand til at deltage selv - og var opmærksom på at det selvfølgelig kunne betyde der kom færre kort til OSH på dagen - men der kom trods alt 20-30 kort og samtidig har Vikki været forbi med en pose med ca. lige så mange som jeg glæder mig til at vise jer når de kommer herhjem. TAK til alle der var med - Iben venter lige for at se, om der er andre kunder, der kommer forbi med OSH-kort inden jul og har så lovet at sende dem herover til mig. TAK for det Iben.
DEJLIGT at også de butikker der ikke ligger i mit eget lokalområde støtter OSH-sagen!!

1 kommentar:

Majer sagde ...

Er det kun mig der har problemer med at åbne nyhedsbrevet??? Har prøvet et par gange, men det lykkes ikke rigtig for mig.