onsdag den 29. december 2010

Så er de første nye leverancer ankommet TAK for det.

I dag bragte posten en dejlig, blandet portion kort fra Annette A. (aka) - mange tak for det - her kan I se nogle af dem - resten kommer i morgen.

Der var drengekort og fødselsdagskort:


Fine hjertekort - med sommerfugl eller blomsterpynt:


Kort i blå nuancer og med fristende kager på:


Og nogle sjove, søde børnekort med et sangkor af frøer, =0):


Og alle fint forsynet med hvidt skrivefelt og kuverter - så det var en smal sag at gøre dem klar til videre forsendelse - TAK for det!

Det er PIVKOLDT og buldermørkt her i Nordsjælland nu - men god aften til jer alle sammen. Postbudet fik en æske chokolade i dag med tak for i år - så har jeg betalt forud hvis hun får ekstra travlt de næste par dage.

2 kommentarer:

Margit sagde ...

Sikke fine kort fra Annette... =0)
Jeg er glad for, at jeg fik leveret mine til HQ idag, så jeg ved de ryger afsted med næste kasse. Meningen er jo de skal gøre gavn... ;o)
Føler mig sikker på, at der sidder nogle der river et par timer ud og lige får lavet en håndfuld, ikk'??
Og så må vi OP PÅ DUPPERNE, når vi kommer ind i 2011... så vi kan leve op til FORVENTNINGERNE...
God arbejdslyst!!

MULTISCRAP sagde ...

flotte kort - her fra Odense ryger der også en kasse afsted til Hovedkvarteret idag. Så hvis posten er lidt flink - nu de har fået chokolade mm. - så når den måske frem imorgen.

Iben