søndag den 10. april 2011

SøndagsBONUS - lidt fotos fra OSH-aftener hos Scrapfactory

Her på en solrig søndag med lyden af flittige havemennesker overalt har jeg sneget mig ind i skyggen et øjeblik for som lovet at dele lidt kortbilleder - nu hvor jeg havde fået fotograferet.

I dagens Berlingske er MS tillægget denne gang på glittet papir - det vil de gøre i ny og næ når de har noget specielt FINT at vise!  Jeg bestiller jo ikke andet end at vise noget der er FINT  - så den luksus kan jeg jo ikke helt leve op til - men jeg har da pudset min skærm i dag - og det kan I jo også prøve at gøre  ;0).

Her første portion af kortene. Jeg har kun styr på dem jeg så blive lavet i torsdags - så dem starter jeg med og resten bliver et forsigtigt gæt - så sig til hvis du står bag nogen af dem - men TAK for dem - uanset hvem I er !!! :

 Her er jeg sikker - for Tina var min sidekammerat i torsdags og står helt sikkert bag de 3 af disse (hjertekortet er jeg ikke helt sikker på). Thinking of you-kortet er lavet med en lækker ny MS around the
page punch som drillede os lidt i forhold til en skæremaskine - men fortvivl ikke hvis du oplever det - som det ses her kom der styr på det med lidt justering. Cool fyr og smukt kort med palme, kloge ord og snor i de danske farver.

Dette er hvad jeg fik lavet plus de 2 næste. Charlotte havde som nævnt stillet alle slags materialer til rådighed - så bortset fra sommerfugleborten som jeg "kom til" at anskaffe er dette skabt af hvad der var på bordet - jeg blev lidt vild med det feminine look og lavede en håndfuld af dem - jeg der ellers hader serieproduktion - men det går jo mere tjep når man gentager sit design - og der er nok om at bruge dem derude - så det går FINT.
Samme sommerfuglebort - her i selskab med gule Thickers og gul kant.

 Disse fine kort er fra en aften jeg ikke var der - det nederste blå med fin åbning der afslører et skrivefelt bag den inderste blå firkant. Sødt sart kort med sommerfugle og fint blomsterkort øverst.


Samme lukning går igen på det ene kort her - derudover en SKØN ugle og nogle fine blomsterkort.

MS hjertepunch er SÅ anvendelig - her på et sart lyseblåt kort. Et par skønne ugler og to
lækre kort med et smukt tekststempel og hjemmelavet blomst - her gætter jeg på Anja - men jeg kan tage fejl??

Så får I ikke mere her og nu - NYD søndagen  og tak for besøget - HUSK kommentarkonkurrencen for april er i FULD sving og det er igen en FED præmie - bare vent jeg skal nok snart røbe hvad det er! =0)

10 kommentarer:

Margit sagde ...

Jamen halli-hallo igen.
Efter en travetur og en god time i haven (HADER ALT DET UKRUDT!!)... måtte jeg lige ha' lidt vand...
... og så er der IGEN WEEKENDWAUW...
Smukke kort... og man kan let blive fristet til flere MS produkter ;o)
Fortsat god søndag til HQ...

Anonym sagde ...

Det er nogle flotte kort her på en solskins søndag, jeg selv har været i haven og bøjet ryggen en del gange.
Bodil

May Britt sagde ...

Det er nogle meget flotte kort... har nyt det gode vejr på min mc uden i det danske ganske land... super...

Annette / aka sagde ...

Hvor er det heldigt, at jeg har pudset min skærm i dag. Så jeg får det fulde udbytte at det glittede....
Og der er godt nok mange fine kort.....og mange fine puncher der er anvendt. Måske er det den rene skærm, der gør det - men jeg synes, der er mange friske sommerlige farver i dag.
Tak for al den nye inspiration.

Anonym sagde ...

Lisbet:
Super søde kort. Jeg får så megen inspiration fra OSHs side, fordi de viste kort er så forskellige. Rikke og jeg har også været i gang i weekenden, så Big Shotten ikke skulle 'ruste fast' - hvilket den nu ikke står i fare for :)

Anonym sagde ...

Jeg vil give Margit helt ret.. MS-produkterne er stærkt vanedannende! ;-)
Mange hilsner fra Tina M.

Marianne1972 sagde ...

WOW hvor er det endnu engang superskønne kort.

Nikolette sagde ...

Det er skønt at følge med i de fine kort,der bliver lavet. Og jeg glæder mig til en dag, hvor jeg har tid til at være med til en OSH-dag!

Jean sagde ...

Wow altså hold da op en masse meget forskellige og fantastisk flotte kort du viser frem denne gang.. Synes det er så inspirendene hvor mange små forskellige kort der laves rundt omkring i de små hjem....

Mio sagde ...

Dejlige kort, de MS punches er meget anvendelige : )