fredag den 4. november 2011

WeekendWAUW og SAM i Roskildehallerne

I morgen tidlig er Fifty og jeg (og en masse andre glade og hyggelige scrappere) på plads i Roskildehallerne og i dagenes løb kommer der sikkert også en del shoppere derud. Jeg er HÅBLØST bagud - og blogger i dag, da vi nok ikke når det i weekenden - men måske lykkes det at sende en direkte hilsen dernedefra - vi får se!!

FIFTY er derimod klar - hans kasse er kørt frem og i dag var han i Netto og købte bamsekiks og vingummibamser til evt. små venner der skulle komme forbi:

Han er selvfølgelig SIKKER på de er lavet specielt til ham - så jeg lader ham blive i troen!!  =0)

Og i dag viser vi så en sending fine julekort fra Lisbet M. som er mor til Mette vi havde kontakt med da hun var Kuf-mutter i Camp Bastion - her først en fin krans lavet med små fine Karen-Marie klip grangrene:


Og her to sæt flettede hjertekort med indlagt ark til at skrive en hilsen på - og så kan det jo hænge på juletræet bagefter - SØD ide som Lisbet også havde med i sidste års julepost!


Her et Vivi Gade englekort og et kort med kvadrater det viser juletræ, bamser og snelandskab.

Denne model afslører ikke så tydelig hvor FIN den er - fordi guldkartonen bliver fanget i blitzlyset, men jeg garanterer jer at de er fine.

Igen en gang Karen-Marie nisser og her med bus , julettog juletræ.


Og med dette søde farveglade kort slutter vi for nu og siger På GENSYN til jer vi møder i weekenden og RIGTIG GOD weekend til alle jer andre.  Til jer der er ved at pakke til SAM - igen i år har vi en OSH skitse med i goodiebags - tænk børnekort eller Valentineskort - for det har vi gjort.





9 kommentarer:

Margit sagde ...

(Jeg ved ikke om første kommentar gik igennem... så prøver at gentage mine ord her:
Super fine julekort... idéen med hjertet, som passer til juletræet efterfølgende, er rigtig fin.
Lækre sager Fifty har snoldet...
Jeg glæder mig VILDT til de næste 2(TO) dage!!!
Vi SES lige om lidt... jubiii

Karina Beck sagde ...

Rigtig fine kort. Det er en sød detalje at hanken på julekortene kan rykkes. så de kan være i en almindelig kuvert.
Vi ses til SAM.

Mio sagde ...

Tak for et dejligt kik : Dejlige kort endnu engang.
lyder spændene med kort skitse, jeg prøver at pakke noget til valentin og børnekort.
Tak for information : ))
Håber du nu har fået noget aftensmad, du ved uden mand og drikke dur helten ikke fnissss husk lige at give Fifty noget også, ellers er der jo ingen Bamse kager til os andre
Ses ; )

Annette / aka sagde ...

Igen en flot stak julekort til god inspiration. Tak for det.
Både Fifty, dig og ALLE de andre må have en rigtig god tur til SAM. Jeg er spændt på at høre, hvor mange kort den weekend kan indbringe.

Gitte sagde ...

Rigtig fine kort.

Anonym sagde ...

Bare rolig.. Du er ikke den eneste, der er håbløst bagud - jeg har nået aftenmaden, men har bestemt ikke pakket noget endnu.. Må hellere komme i gang - vi ses i morgen :-) Mange hilsner fra Tina M.

May Britt sagde ...

Super flotte kort og ja bagud kan man altid komme.. hi hi

Anonym sagde ...

Fine julekort igen igen og med så mange kortpiger kan det jo kun forsætte med flere nye ideer. Og det julehjerte er en rigtig god ide, herligt. God tur til SAM.
knus Bodil

Anonym sagde ...

Sikker en god idea med jule pynt/kort det vil jeg gerne har min piger til at lave til deres bedsteforældre. Super farverig kort,utrolig at der fort. med at komme så mange forsk. designs.Håber I har en fantastik weekend.Mvh Vikki