tirsdag den 3. april 2012

TirsdagsTAK #14 - Vindere og kort

TAK for alle kommentarerne - Fifty indviede sin nye hjelm til lodtrækningen i dag - og se - han fandt samtidig Afghanistan på verdenskortet!!


Og her trækker han først vinderen af SU punchen:

Og det blev:

STORT til lykke til dig Karina B !

Og her fandt han vinderen af ekstrapræmien:


Her kan I se mønstrene på de dobbeltsidede 6x6 ark SU ark der kommer med og derudover vil der være bånd og lidt anden pynt - til lykke til dig Calmlund - hvis du ikke kommer til SAM i denne måned skal jeg bruge din adresse - send en mail til osh eller en pb til mig via Scrapsisters.


Alt går lige lidt langsommere i HQ p.t. da jeg humper rundt på to krykker med en nyopereret knæ - men i weekenden finder jeg den præmie der kommer på højkant i april måned og så får I det også at vide.  =0)

Og KORT skal I selvfølgelig ikke snydes for - her fra Tina M (ftz) :

 Tina er rigtig god med sine tuscher - se lige dette skønne pigebarn!

 Og ja der var også FINE julekort - men dem har vi jo god plads til her hos OSH - så vi tager gerne imod dem hele året. Øverst med en fin die fra MFT med fuglehus og fuglepar og nedenfor med embossede tags og stemelmotiver:


Fra julekort til en sød lille sommerpige med sød stemplet tekst:


 Og denne skønne ønskefe der bringer en fødselsdagshilsen:


TAK for kortene til dig Tina - og tak for besøget til dig der læser med her. HUSK at vi og dem hvis kort vi viser frem bliver rigtig glade for en kommentar.

14 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Wow, har JEG vundet? Hvor er jeg glad. Jeg har ønsket mig den punch længe! Og den er jo ikke nem at få fat på.Fedt!
Lækre kort Tina har lavet. Hun er supergod til at farvelægge. Er det mon copics, hun farvelægger med?

Charlie, jeg kommer til SAM. Vil du tage punchen med der?
Knus Karina

Karina Beck sagde ...

PS ; )
Tillykke til Calmlund.
God bedring Charlie, håber at du bliver hurtig rask!

calmlund sagde ...

Jubii - fedt. Ja god bedring Charlie. Og selv tillykke Karina - dt var Jean der skrev det på facebook - så troede lige det var mig der havde vundet punchen :) Men det er også nogle fede papirer der er i min gevinst :)

Gitte sagde ...

Tillykke til jer begge. Super flotte kort. God bedring til dig Charlie.

Margit sagde ...

Til lykke til Karina og Calmlund... den punch er SÅ lækker - har den selv...
Og super lækre papirer i den anden præmie...
Rigtig flote kort du viser frem... gid jeg bare var halvt så dygtig til at farvelægge =0)...
Rigtig god bedring med knæet...
Knus

Anonym sagde ...

Lisbet:
Mums nogle dejlige papirer. Det er vi jo nogen, der må ty til, når vi ikke kan farvelægge så flot. Til lykke til vinderne!

Hanneby sagde ...

Kære Karina og Camilla ... Tillykke til jeg ..

Kære Fifty ... nu da Charlie er på krykker - så har du jo en ekstra stor opgave i at passe på hende - hente ting og så videre .- så hun kan blive frisk til SAM..

Jeg har en stabel kort med og jeg glæder mig til at se jer ...

Knus fra Hanneby

Tina M. sagde ...

Allerførst: Tillykke til Karina og Camilla! :-)
..og tak for roserne mth farvelægningen, og som svar til Karina og evt andre - jeg maler med ProMarkers/FlexMarkers. Copic har jeg prøvet, og dem bliver jeg vist aldrig dus med ;-)
Rigtig god påske til HQ og andre - vi ses snart til SAM! :-D
Mange hilsner fra Tina M.

Krebsen sagde ...

Stort tillykke til vinderne.

Sikke en nogle fine kort.

Rigtig god bedring til dig Charlie, håber du snart er fit for fight igen.

Rigtig god påske til dig og dine.

Lisbeth Zibrandtsen sagde ...

Tillykke til vinderne!!
God bedring, Charlie!! Håber du når din kampform til scrap-a-mania!

May Britt sagde ...

STORT tillykke til de to vindere... og supre flotte kort og julekort blir man da aldrig træt af at kikke på... Go påske

Annette / aka sagde ...

Først tillykke til de heldige vindere. Og godt Fifty kan hjælpe, når nu mor er en krykhusar.
Rigtig flotte kort fra Tina.
God påske til alle medarbejdere i HQ.

Mette sagde ...

Tillykke til vinderne. Kortene fra Tina er farvelagt så man bliver helt misundelig, måske skulle jeg tjekke nettet for at se om der ligger et lille kursus ? God påske til dig og resten af HQ og rigtig god bedring. Jeg håber at du er helt "fit" til SAM. Jeg skal nok varte dig op ;-)

Anonym sagde ...

Tillykke til vinderne, og sikke nogle fine kort, dejligt at der er nogen som kan farvelægge på den måde, flot ser det ud.
Bodil