fredag den 4. maj 2012

Vi har en april kommentar vinder og en Give away vinder i aften.

Hele 167 kommentarer var der i april måned - og jeg kan hilse og sige at det tager Fifty og mig 1 time at skrive små sedler og trække lod. Og det gør vi bestemt gerne - så bliv endelig ved med at kommentere - men jeg har en lille bøn til jer der "hedder det samme". Når jeg f.eks. har flere Annette, Gitte osv. så kan jeg godt se forskel i indlæggene hvor I jo har fotos - men i min samlede kommentarliste på bloggen har jeg kun navnet - og så tager det ekstra tid at klikke for at se hvem det er hver gang jeg skriver en seddel. Måske I kunne smide et efternavnsbogstav med i jeres navn eller skille jer ud på anden måde?? Det ville helt klart hjælpe.  MEN vi kom til vejs ende ved fælles hjælp og Fifty iførte sig sin QK tryllepen og fiskede en enkelt kommentar op - som vandt det fine HA julestempelsæt fra Kreative fornemmelser - her er seancen dokumenteret:
 De 167 kommentarer klar til lodtrækningen.

 KLAR til et hurtigt dyk i skålen.....

 Og der var bid i første forsøg!

Og VINDEREN er:

HANNEBY - stort til lykke - du kan se din præmie her. Lad mig lige høre fra dig med en adresse - så går Fifty på posthuset.

Men ikke nok med det - det var også i dag vi skulle trække lod blandt de 32 kommentarer på dette indlæg - og her var det en af de fine "JUBI vi fylder 2 år præmier" - denne gang fra Scrapfactory (Peg stamps sæt med matchende bling). Fifty gider ikke rigtig EGA (ensidigt gentaget arbejde), så han fik frie hænder og hentede en pose af sine små venner til hjælp.


Denne røde lykkevingummibamse blev nøje udvalgt til lykkens gudinde:

Og med et mesterligt underhåndskast af bamsernes svar på Joachim B Olsen.....:

Ramte bamsen en seddel og her er vinderen:

STORT til lykke til de "scrappekvinder" - som forhåbentlig bliver glade for præmien og pænt kan deles om at bruge den! Jer vil vi også gerne have en adresse fra!

Vi slutter lige af med en håndfuld fine kort:

 Disse var der en fin stak af - og med deres søde, naive motiv med bier, honningkrukke og sommefugle er det meget anvendelige til flere formål, Tak til Lotte Visholm for de kort.

Og Mette Hyldig har leveret disse dejlige kort:

 A kiss from the sun to you - jamen det er jo lige det de sender derude fra ørkenen. Sød ide Mette!

 Her et fint embosset kort med lidt flagranker på dagen - og et Happy day på restestrimler.

 Man kan kun få en ven ved at være en ven - jamen det er jo så sandt som det er skrevet!!

 Og med fare for at fornærme etaten - så er disse kort jo allesammen snail-mail - og er det ikke et nuttet stempel??

 Restestrimler igen - men her i et passepartoutkort med en rund hilsen og lidt søde knapper.

Og til sidst "en ven er en gave du giver digselv" og en kærlig hilsen - tænk at restestrimler kan se så
fine og forskellige ud.  TAK for kortene Mette.

Og NEJ vi har ikke glemt konkurrencen om de 3 søde tekst peg-stamps - men man må linke indtil 5. maj i dette indlæg - så den vinder kommer først på i weekendens løb.

God bededagsferie allesammen!

5 kommentarer:

Jean sagde ...

Stoooooort tillykke til vinderne..!!

hihih kan godt forestille mig det noget af et problem med flere med samme navn.. Ved ikk om flere hedder mit navn, har kun set det florer få gange...
Ellers må du endelig sige til :)

Sikken en masse skønne kort..
Lækkert stempel med venskabet..

Rigtig god weekend herfra :)

Hanneby sagde ...

Jubbbbbbiiiiiii jeg har vundet ...mange mange tak..... :) ...og tak til Lonol der sms'ede mig med beskeden ..

Mio sagde ...

Stort tillykke til vinderen : ) dejlige kort der bliver vist frem : )
Rigtig god weekend

Anonym sagde ...

Sikke den bamse må arbejde, men godt at han kan finde en vinder hele to gange godt gået Fifty. og
tillykke til vinderne.
Det er nogle flotte kort du viser også denne gang.
Bodil

Tina M. sagde ...

Her er da inspiration til et par skønne reste-kort.. tror hellere, jeg må tage et dyk i min reste-bunke, og se om jeg ikke kan få nedbragt den en smule..
Mange hilsner fra Tina M.