torsdag den 3. januar 2013

Første indlæg i 2013 og resultatet af lodtrækningen.

Håber I alle er kommet GODT ind i det nye år og har en masse gode planer for 2013.

Fifty og jeg (og HQ i det hele taget) siger mange tak for de mange søde hilsner i hele december og gode ønsker for det nye år.

Vi nåede ikke lodtrækningen på årets første dag - ikke fordi vi var enormt fulde - men fordi det kom helt bag på mig, at der var næsten 400 kommentarer grundet de mange decemberindlæg. Men det var jo DEJLIGT - blot besluttede jeg at min tid kunne bruges til noget mere fornuftigt end at skrive 394 små sedler, så jeg har denne gang benyttet mig af en random nummer"dims" - og her er resultatet:


 Og JA I ser rigtigt - vi var i julehumør og besluttede at 4 præmier var på sin plads i en måned med 4 adventssøndage - så første præmie var den ene oprindeligt udlovede månedspræmie fra Pia (Kreative fornemmelser):


Første præmie er den oprindeligt udlovede månedspræmie fra Pia (Kreative Fornemmelser) et fint Hero arts sæt med to anvendelige billetstempler. Og vinderen blev en kommentar fra Rikke (med bloggen Rikke's scrap).
Til lykke til dig Rikke !
Men vi havde fået andre stempler af Pia - f.eks. dette romantiske sæt fra Hero Arts - så de går til det næste udtrukne nummer:
Og det var en kommentar lagt af Louise (med bloggen LP Scrapperier) - også TIL LYKKE til dig!
Og denne sidst på året gaveregn fortsatte sørme med dette lækre Hero Arts stempelsæt der også var månedens præmie:


og som gik til en kommentar lagt af Vikki på Fyn, Til lykke Vikki!

HOV - ved ikke lige hvor al den ekstra "luft " kommer fra - men rul længere ned - for der kommer den sidste OVERRASKELSE....
 
Og som rosinen i pølseenden trak vi endnu en overraskelse fra Pia - nemlig den sidste omgang:

Frit valg af 1 stk. Clear stamp set fra Lawn Fawn eller Hero Arts:

Lawn Fawn:
http://kreativefornemmelser.dk/stempler-clear-1/lawn-fawn-357/

Hero Arts:http://kreativefornemmelser.dk/stempler-clear-1/hero-arts-12/

Hvem mon den heldige blev - det var en kommentar fra Mio:

Til lykke til dig Mio. Du skal gøre dette for at vælge din præmie:
Jeg giver besked til Pia og du vælger på nettet og skriver navnet på det valgte stempel direkte til kundeserviceSNABELAkreativefornemmelser.dk , så sender Pia det ønskede sæt.

For de andre 3 vindere gælder, at I skal sende mig jeres postadresse, så vi kan komme i postkassen med jeres præmier.

TAK for alle kommentarerne og 1000 tak til Pia for muligheden for at hygge igennem i hele december måned.  =0)

Det er vores indtryk, at månedslodtrækningen - som vi har brugt som vores måde at præmiere nogle af vores mange OSH støtter lidt - har været meget populær - så vi fortsætter foreløbig i 2013.

I weekenden får I at se, hvad Januar måned kan byde på og en håndfuld lækre Valentines kort - der snart må være kommet frem nede i ørkenen.

12 kommentarer:

Tina M. sagde ...

Tillykke til alle vinderne.. glæder mig til at se, hvad I får ud af jeres præmier - forhåbentlig en masse OSH-kort ;)
Glæder mig også til at se nogen af de mange fine Valentins kort, der snart dumper ned rundt omkring i de små hjem.
Mange hilsner fra Tina M.

10na sagde ...

Tillykke til de heldige vindere. Lucky you. ;-) til HQ tak for chancerne. Kh 10na

Annette / aka sagde ...

Tillykke til alle vinderne - og tak til Pia for de flotte præmier.
God dag til alle i HQ.

Mette sagde ...

4 x tillykke ;-) Flotte præmier fra Pia...
Er vi i gang med påske og sommerkort nu ?

Jytte sagde ...

Ih, ... så mange heldige vindere. Tillykke til jer alle :)

Rigtig godt nytår til OSH :)

Mio sagde ...

Jamen dog : ) sikke en dejlig måde at starte 2013 på at vinde et lækkert stempel tusind tak, det var jo svært sådan lige at skulle vælge mellem alle de lækre stempler Pia har : )
Glæder mig til at kunne lege med det. Hvad er status hvad mangler til næste ombæring??

May Britt sagde ...

STORT tillykke til alle vinderne af de dejlige præmier...

Karina Beck sagde ...

Stort tillykke til de mange vindere!
Kommer HQ til ScrapNDream?

Anonym sagde ...

Jaaaaaaaa, nej hvor er jeg glæde stempler er lige efter mine smag, tusind tak og tillykke til de andre heldig kartoffler. Vi har alle sammen været syg over nytår så er stempler den perfekt medcine. Tak,tak,tak.
Mvh Vikki

Jean sagde ...

Stort tillykke til alle vinderne :)

Hold da op, det jo helt vildt med sååå mange kommentare- sejt!
Synes bestemt det var rimeligt at snuppe den lette måde at få trukket vinderne på med såå mange kommentare hhihihi :)

Samtidig vil jeg gerne skrive R.I.P , og sende en masse tanker afsted til familie/pårørende der idag har mistet en af deres kære, en stakkels soldat i Afgahnistan..
-
Samtidig får det mig til at tænke på at det VIRKELIG er en vigtig del for de pårørende at vi laver kort som soldaterne kan sende hjem, for det kort de sender kan være det sidste de får fra deres mand/kæreste/far/ven mm. og jeg er sikker på det gør en forskel for de pårørende..

Jeg har lovet mig selv at i det nye år SKAL jeg lave flere kort!
Jeg har lovet mig selv at jeg skal bruge en dag hver månede på at lave osh kort- om det 1 eller 10 er ikke så vigtigt- men jeg vil være med til at støtte vores soldater og pårørende mere på den måde...


Det var bare et par tanker på en dag der rørte mig..


Heidi / Heroly sagde ...

Tillykke til de mange vindere - dejlige præmier der altid er på OSH. Det er flot af de mange butikker, at de støtter så massivt op om projektet.

Rikke sagde ...

Ejiii og det er jo mig, NØJ jeg glæder mig til at få gang i stemplerne fra Pia :o)))