tirsdag den 9. april 2013

TirsdagsTAK og et Fifty-kort med de nye stempler

Fifty fik lov til at vælge motiv på det næste kort vi lavede med de nye stempler og han valgte dette.
Derudover har vi brugt en lille rest bånd med hjerter, hvid, brun og rosa karton, MS kantbort,
embossingfolder med hjerter og 3 små perlemorshjerter.

Og efter en LANG vintersøvn er linselusen Fifty back in business - her som kortholder.
 Og hvad er det nu for en buet tekst - tænker du måske - jamen så smart er den lille smalle "du holder mit hjerte varmt" tekst - jeg satte den bare på min stempelklods i en halvbue og den blev fint siddende.
Der er ingen samling bag brun kant og hjertebåndet - jeg har kun embosset 3 rækker hjerter og så kørt den retur igen i min BigShot. Og skulle man ramme lidt forkert så der kommer starten af række 4 med ses det jo netop ikke med kant og bånd ovenpå. =0)

Spellbinder die passede lige præcis til denne tekst når den bliver sat i en bue på stempelklodsen - SMART IKKE??
UHA den tekst kommer jeg da til at gå helt agurk med - har allerede en ide mere.  =0)

Og her er flere kort - fra Love2scraps OSH kortaften i marts - Stine66, Mie, Rikke, Bettina H, Mette H. Lisbeth Z, Jean, Lisbet H kan jeg umiddelbart genkende rundt om bordet - var der flere med så giv besked så retter jeg selvfølgelig og TAK for de 350 fine kort.

Tak for lån af foto til Mette H - da jeg ikke selv var tilstede:


I dag mener jeg det er kort fra Stine66 jeg viser:

Fin ide med halv die med teksten på.

Hvem kan ønske sig mere end dette???

Svalehaler og stempelmotiv med tekst og alt fint sværtet.

Fin tekst mange kunne lære noget af !!!

Så er vi i de rosa og feminine mønsterark her med et håndrevet hjerte.

Og til sidst et sødt kort til en kæreste eller ægtefælle - romantisk uden at gå i lyserødt selvsving.

TAK til Stinne og Mie der fik ideen til denne aften - til alle jer der deltog
og til Pia og Love2scrap der lagde hus til.



15 kommentarer:

Pia Larsen sagde ...

Super ide med en OSH aften hos Love2scrap. Surt jeg gik glip af det. Håber jeg har bedre held næste gang :o)

10na sagde ...

Dejligt med en hyggelig aften hos love2scrap. Og fedt med så mange kort til soldaterne. Kh 10na

Annette / aka sagde ...

Det ser ud som en rigtig hyggelig aften hos Pia. Og en flot produktion der kom ud af det.
Dit eget kort er da bare for sødt. Velegnet til fif-kort. Tænk at de stempler også kan bue......Jamen dem må jeg da have til samlingen.
God dag i HQ.

Anonym sagde ...

Sikke et fint bamsekort i fin farve og en dejlig stempeltekst.
Skønne kort fra Stine, med et fint designe.
Knus Bodil

May Britt sagde ...

Meget fine kort og ja ideen med at bue - bøje den lange små tekst stempler bruger jeg også når de skal passe i div banner...

Karina Beck sagde ...

De OSH crops er simelthen så god en ide. Flotte kort, I fik lavet.

Christina P. sagde ...

Fine kort, Bamsekortet er rigtigt fint, godt motiv Fifty valgte.

Mio sagde ...

Det er en rigtig god ide med crops hvor man laver kort til OSH sjovt og hyggeligt og så støtter man jo den gode sag : ) dejlige kort.

Gitte sagde ...

God ide med OSH-crops. Fine kort der blev lavet.

Signe Bendorff sagde ...

Dejlige kort igen idag... Og det er nu fint når man kan mødes om en god sag...

Anonym sagde ...

Sikker en søde bamse kort! Fifty har god smag og Pias butik ser såååå flot må absolute besøg den en dag. Ha en god uge, mvh Vikki

Anonym sagde ...

Ooops undskyld Stine dine kort er også super elsker tekst du har brugt. Mvh Vikki

Mette sagde ...

Det var en rigtig hyggelig aften, jeg tror at alle hyggede sig ;-)
- de nye stempler kommer fluks på ønskesedlen, det er et virkelig sødt kort du har lavet og jeg tror sørme at jeg har en folder der ligner lidt.

Tina M. sagde ...

#suk# ..den aften skulle jeg på arbejde, men var et smut forbi og hilse på, inden jeg skulle møde - det var godt nok svært at komme videre, da der bare summede af hygge!
Mange hilsner fra Tina M.

Jean sagde ...

Det var en hyggelig og poduktiv aften vi havde os :)