tirsdag den 12. november 2013

TirsdagsTAK - Lidt flere julekort

Meget apropos 3L fotohjørnerne bringer jeg i dag foto af disse julekort som Margit lavede til årets julekasser.

Fine guld hjørner brugt som kant og som stjerne på disse kort.
Rester fra lille Panduroblok med julepapir puslet sammen til disse fine kort.
Fin snefnugsbort som baggrund og fine spinkle punchede fnug - sødt med et lille rødt hjerte i det ene.
God uge til alle der læser med og tak for disse (og så mange andre) kort til Margit.

Nu nærmer tiden sig snart for SAM i Roskilde - og Fifty og jeg glæder os rigtig meget til at se og gense en masse scrappere. Vi er ved at lægge sidste hånd på en skitse til en "lav et kort til OSH" konkurrence - og da emnet bliver "Love" var det oplagt at sige ja tak til en sponsorpræmie fra netop "Love2scrap" - TAK Pia =0).  Så I der skal med - put lidt ekstra "Love" i jeres tasker - så I kan deltage i konkurrencen og vi kan få RIGTIG mange kort op på væggen med OSH kort-konkurrencen. Skitsen bliver udleveret til deltagerne om lørdagen - men nu ved I at I måske skal have lidt rødt og noget der egner sig til Valentineskort eller blot et "Love" kort til at sende hjem hele året.

13 kommentarer:

Bodil Bording Hansen sagde ...

Igen fine julekort, Margit kan bare det med rester :o)
Knus Bodil

Maryann Laursen sagde ...

Så mange fine kort her, og hvor lyder det herligt med sådan en konkurence, den burde da kunne få sat skub i nogen. En skam jeg ikke skal med, kunne godt trænge til et spark bagi, da jeg er gået lidt i stå her for tiden LOL.

Margit sagde ...

Jeps... der kommer lidt hjerter i kufferten... og lidt poser med kort til kasserne... Fifty skal vel også ha' noget at lave... ;)
Jeg glæder mig til at se jer begge to =0)
Kram til alle i HQ

Lisbet M sagde ...

ØV, jeg skal ikke til SAM denne gang. Så er det jo godt, at jeg i stedet kan hente inspiration på OSH's hjemmeside.

Karina Beck sagde ...

Flotte kort fra Margit.
Jeg glæder mig til at se jer igen.

Anonym sagde ...

Fine julekort fra Margit som altid - hun er godt nok effektiv!
Jeg putter lidt "Love" i tasken til SAM ;)
Mange hilsner fra Tina M.

May Britt sagde ...

Meget flotte julekort og I må ha' en rigtig go' tur til SAM...

Pia Larsen sagde ...

Fine kort fra Margit. Og det lyder spændende med den LOVE-kort-skitse ;)

Lise sagde ...

Rigtig fine kort fra Margit...dejligt at få brugt alle resterne.
Desværre kommer jeg ikke til SAM i år. Alle billetterne var solgt, inden jeg fik købt én...det sker ikke igen:-))))))
God dag til HQ fra Lise

Annette / aka sagde ...

Rigtig fine og typiske Margit-kort. Hun kan altså noget med rester og farver sammen ! FLOT.
Ja, jeg får jo ikke fornøjelsen at komme til SAM denne gang, men jeg købte papir med hjerter på i sidste uge - netop beregnet til OSH-valentinskort. Så jeg må jo hygge med det selv. Har også allerede nogle julekort til næste år....Godt at være i god tid !
God dag til alle der læser med her.

Mette sagde ...

"Love"...det elsker jeg ! og har heldigvis en masse egnet papir til emnet. Så må vi se om jeg kan få lettet møllen og komme i gang, i stedet for at snakke hele weekenden :-)

Annette sagde ...

Skønne kort... Ja, så må vi hellere få lavet nogle LOVE kort, så de kan være klar 14.2.14, til de kære soldater.

Anonym sagde ...

Super kort igen fra "flittig" Margit , "keep up the good work" og ha en rigtig god weekend allesammen , mvh Vikki