søndag den 18. januar 2015

Da Fifty sendte pakker (halvt i søvne) =0) og lille ÅRSBERETNING.

Har slet ikke fået vist jer billederne fra da Fifty sendte "Valentineskort" og andre kort ud til hele 10 destinationer. Ja der er ikke de KÆMPE hold vi før havde i Camp Bastion - men alligevel ca 450 udsendte her i starten af 2015 og med vores mål om at give alle en chance sender vi jo helst i gennemsnit 2 kort per mand/kvinde - så 1.006 kort var et HELT perfekt antal.

Her ses den snedige lille bjørn der forsøger at bevise at han ikke er mindre end stakken af kasser - første forsøg var ikke helt OK - så han måtte snyde lidt mere på foto 2.  Kære gamle bjørn...

HOV - det var da meningen at jeg skulle kunne kigge OVER kasserne - og så skal du kun fotografere fra mine støvler og op.!!
SÅDAN - det ser godt ud - er du klar Charlie - og husk nu kun fra støvlerne og op.   (Undskyld Fifty....)  =0)
 I får også lige lidt tal om året 2014 og om OSH i det hele taget:

De 1.006 tæller som vores første forsendelse i 2015.
I 2014 sendte vi ialt  4.483 kort afsted og fra maj 2010 til dato har vi sendt 38.360 kort.

Og lad os ikke glemme hvor mange der har andel i disse flotte tal - 1000 tak til jer alle og bliv endelig ved - for det gør vi. Bare fordi det er små hold der er afsted skal de bestemt ikke glemmes.

Vores kasser er ret tomme nu - dog er der en bunke på skadestuen og et allerede påbegyndt julekortlager.  Men brug gerne et par vinterdage inde i varmen og tænk på os mens I laver fine
kort - så bliver vi SÅ glade.  Lige om hjørnet venter næste fejring - nemlig når vi runder kort nr 40.000 - det vil ligesom de øvrige milepæle blive mærket specielt så modtageren kan se det. =0)

OSH fylder 5 år til maj - og det kommer I helt sikkert til at høre og se mere til  =0).

GOD ny uge her fra HQ.  =0)

17 kommentarer:

Jytte sagde ...

Hvor er det bare SUPER flot! Så mange kort og så mange flittige hænder, der gør en forskel.
Hvis jeg havde mere tid, så deltog jeg også gerne i produktionen.

Knus Jytte :)

Karina Beck sagde ...

Sådan! Det er nogle flotte tal, du er kommet op med!
Jeg er i fuld gang med, at lave børnekort, som du ønskede sidst. Er der nye ønsker?

Pia Larsen sagde ...

Hvor flot! Snart 40 tusind kort og sikke en milepæl :) Skal gøre hvad jeg kan for at få produceret lidt generelle kort til Jer.

Maryann Laursen sagde ...

Hold da op det er godt nok mange. Har lovet mig selv, at i år skal jeg bare få lavet en stak ud af alle de rester, jeg efterhånden har på lager her, så skal nok prøve at få mig tahget bedre sammen LOL. I gør alle et super flot arbejde med det her, virkelig prisværdigt.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Det var godtnok mange kort med hjerter, og de er superflotte alle dem der er vist her.
Og hvis jeg må sige det så er det godt gået piger ;0) ;0)
Knus her fra

Anonym sagde ...

Med det morgen-vinterhi-hår Fifty stiller op med der, kan jeg da godt forstå, han helst vil fotograferes fra støvlerne af ;)
Mange hilsner fra Tina M.

Sivsko sagde ...

Hvor er det flot med alle de kort :)

Anonym sagde ...

Hvor var det dejligt at se Fifty igen, og sikkert et flot tal, jeg er i gang med at hjælp til de 40,000, da M var forsinket pga storbæltsbro i sidste weekend brugt jeg de 13 timer til hygge med at start på kort produktion..dejligt for mig, snydt for M. Ha en god uge, mvh Vikki

Lisbet M sagde ...

Jubii - vi har snevejr = sidde-inde-i-varmen-og-lave-kort-vejr.

Annette / aka sagde ...

Det er et imponerende antal kort der er sendt ud gennem de snart 5 år.
Tænk st din ide voksede dig så stor. Fantastisk.
God dag i HQ.

Margit sagde ...

Søde Fifty højt på tå...
Hvor er det godt du har en dygtig hjælper. =0)
Skønt at vide at alle kortene er på vej mange steder hen.
Knus

Stinne sagde ...

Skønt at vi er så mange som nyder at lave kort til det gode formål. I denne uge er et nyt hold taget afsted og vi kender een der tager turen for 4 gang. Jeg håber han sender et af mine retur hertil.... Flot arbejde af du og fifty.

Unknown sagde ...

Så er lageret klar til at blive fyldt op igen. Har en stak som afleveres til convention. Kh 10na

Gitte sagde ...

Wow sikke mange kort. Flot arbejde.

Charlotte sagde ...

Sikke en indsats og det er fint at du takker os, der laver kortene, men det gør vi jo fordi det er sjovt. Tilgengæld vil jeg gerne sige et KÆMPE tak til dig Charlie og dine fantastiske hjælpere. I gør jo det største arbejde med at pakke og få sendt ud, hjemmeside, facebook opdateringer, reparationer af kort osv. osv. KÆMPE krammer herfra for den indsats

lam sagde ...

den snedige lille bjørn så kender vi ham igen ;O)
Super flot gået i 2014 og jeg skal nok bruge et par aftner eller to, når gigten tillader det

Jean sagde ...

Dejlige billeder med fifty :)