fredag den 1. januar 2016

1. Januar 2016. GOD morgen - vi er SÅ klar her hos OSH =0)

En hilsen til de morgenfriske !
2016 kan bare komme an!

Fifty har sin tape-gun klar og i midten af januar er han sikkert også kommet fri af væggen. Sådan går det når man er en ivrig lille Bjørn. Så sender vi LOVE kort ud i verden, både til en Valentines hilsen og kort der kan bruges til en almindelig jeg elsker dig hilsen på en helt almindelig dag. Vi har i årets løb modtaget nogle kort, men nu går slutspurten inden næste afsendelse ind. 14. Januar bliver kasserne pakket og lukket, TAK til dig hvis du har lidt der kan komme med. Husk man også kan sende et knus til børn. Vi mangler også børnekort.

Her lidt eksempler på LOVE kort:

Fra Tina M. disse to:

Som altid farvelagt super professionelt Tina !
Sød ide med tre stikninger (huller med pennestreger) bag hjerterne.
Mon ikke nogen har en sød bedstemor derhjemme der kan modtage dette skønne kort fra Conny H.

Mo Manning motiv - flot malet.
Pia L står for denne søde ide:

Kant med teksten SMIL er brugt som maske for sværten.
Disse er fra Mette Hyldig:

I LOVE U og et hjertebrev i postkassen. SKØNNE kort Mette.
Et af flere lækre LOVE kort fra Lisette M. (Lam):
Mørk brun sværte på kraft karton og et superfint rødt hjerte.
Mon ikke jeg finder flere ideer i mit fotolager til næste kortindlæg - indimellem kommer lige et lille indlæg med en heldig vinder af månedskonkurrencen - måske allerede i aften.











8 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Såå lækre kort her igen fra alle her. Især Mettes postkasser er jeg da faldet lidt for, så den skal vist liftes lidt, hvis hun er ok med det ha ha.
Rigtig godt nytår til jer alle sammen og tusind tak til alle for all den skønne inspiration I alle har delt her i det gamle år herinde. Håberr vi alle får et pragtfuldt 2016, og hvor vi alle får mere tid til at lave en masse skønne kort.

Conny sagde ...

Godt nytår! Jammen så må vi jo se og komme i gang. Et nyt år - nye ideer, tak for dejlig inspiration som sædvanlig. Knus Conny

Lisbet M sagde ...

Godt nytår til alle. Dejligt at starte året med love-kort. Verden kan vist godt bruge lidt mere kærlighed! Tak for inspiration i året, der gik. Det bliver spændende, hvad man kan finde af nye ideer på OSH i 2016.

Unknown sagde ...

Rigtig godt nytår til jer i HQ. Jeg går straks igang med børnekortene. Skal lige have det sidste af nytårsfesten ud af huset 😉 Så er der vist tid til lidt Tinatid og OSH, glæder mig allerede. Kh 10na

Nicolette Altholm sagde ...

Det er da helt oplagt at starte året med en ordentlig omgang kærlighed :D Jeg er spændt på, hvor meget jeg kan nå af få med i forsendelsen :D

Anonym sagde ...

Flot kort alle sammen, dejligt at se Fifty er klar til at hjælp efter nyt års aften, da han så lidt træt ude på sidste indlæg ! Vil gøre mine bedste til at laver nogle men er ikke sikker hvis jeg har flere blank kort tilbag efter sidste gang, må heller se hvis jeg kan komme ind i hobby rum i weekend ( det er pt fuldt med alt muligt møbler fra spisestuen osv). Rigtig godt nyt år til jer alle, mvh Vikki

Jean sagde ...

Sikken en masse dejlige Love kort :)
Er specielt vild med dem fra Mette, den postkasse er perfekt til OSH kort :)
De nu alle skønne på hver sin måde, mormor kortet er også vildt flot :)

Stakkels Fifty at komme i problemer med tapemaskinen, håber han får viklet sig fri igen ;)

EttenA sagde ...

Skønne kort allesammen!
Man bliver helt i godt humør, når man ser på de kort :-)