torsdag den 24. marts 2016

Julekort #3 i 2016

Marts måned er snart slut og det dejlige forår står for døren. I dag tager vi hul på dette års påske og vi ønsker Jer alle derfor en God Påske. Mon der står lidt kreative projekter på Påske menuen hos nogle af Jer??

Nu skal det jo ikke handle om Påske i dag - næ nej - vi skal så sandelig have fundet noget julehumør (og inspiration) frem. Nu er der atter én måned mindre til Juleaften.....

Denne gang har jeg kastet mig ud i lidt farvelægning med mine Promarker tusser. Ikke noget stort motiv, bare en lille nuttet fyr, som titter ind på kortet.


Den lille nuttede fyr er fra Mama Elepant's stempelsæt "No peeking" og den fine die-cut ramme med Merry Christmas er dien "Holiday Frames" fra Simon Says Stamp. 


Må I få masser af dejligt forårsvejr herhjemme i Påsken. Jeg kommer ikke selv til at fejre Påsken under danske himmelstrøg, da jeg lige er smuttet på en forsinket bryllupsrejse til Malaysia og Singapore. Det er meget muligt, at jeg netop i dette øjeblik sidder i varmen og nyder en dejlig kold drink. God Påske ;)

Nu vil jeg kaste stafetten videre til Charlie. Som altid er jeg super spændt på at se, hvad hun har rystet ud af ærmet denne gang ;)

- * -

Ja og jeg kan spotte et par enkelte snefnug på dit fine julekort, Pia - og ovenpå min sygdomsomgang trængte jeg til noget håndterbar kulde, så jeg lavede et monsterstort snefnug på en fin stjernehimmel (Lawn fawn Snowy Backdrop die lånt hos Cecilie og tak for det).


Kortet er holdt i hvidt, blåt, sølv og turkis. Ovenpå det kæmpe Sizzix snefnug sidder et mindre fra Memory Box (Lindeman snowflake) og øverst en stjerneknap bundet med sølv. Kortet afsluttes med en sølvstrimmel nederst og prikken over i'et i Christmas er en turkis bling, der er mere tydelig i virkeligheden. 

Vi er spændt på at se hvor mange marts julekort der kommer i Mr. Linky denne gang - mon ikke der bliver lidt tid mellem sildebord, lam og påskeæg til at hygge med scrapsagerne??


















3 kommentarer:

Margit sagde ...

Søøøøde kort I har lavet...igen, igen....

Ønsker jer alle en god påske.

Conny sagde ...

Sikke flotte kort. Jeg elsker den 24 i måneden, så er der god anledning til at julehygge. Jeg elsker bare jul! God Påske til alle.

Anonym sagde ...

Super flotte jule kort, lækkre baggrunds papir på Pia's kort, og super god ide med at lag forskelig snefnug dies sammen, det giver en rigtig god effekt, tak for inspiration. Jeg kan godt se at jeg er bagud med jule kort produktion men nu har jeg endlig blank kort så 'no more excuses !', mvh Vikki