mandag den 16. januar 2017

Pia På Banen med Fif Fusion #7

Vi tager hul på årets første Fif Fusion og fortsætter i samme stil som sidste år. Jeg har nemlig atter været alle Cecilie's Fif igennem og udvalgt nogle kort, som kan blive en del af dette års Fif Fusions. Som altid så byder jeg på en video af min fortolkning af fusionen.

For dem af jer, som er nye til denne blog og Fif Fusion, så kommer der nedenfor en forklaring af hvad dette går ud på.



"FIF FUSION"
"Fif Fusion" går ud på at kombinere / fusionere to af Cecilie's "14 Dages Fif" med hinanden. Gennem tiden har Cecilie virkelig forkælet os med mange lækre & kreative kort-fif, så det er lidt af en opgave at udvælge 2 stykker til en fusion. Jeg har surfet igennem tidens 14 Dages Fif og udvalgt nogle stykker. Disse har jeg efterfølgende matchet 2 og 2 og hermed er flere fusions-grundlag blevet skabt. På baggrund af hvert fusionsgrundlag laver jeg min egen fortolkning og præsenterer mit kort for Jer. Herefter er der lagt op til, at alle kan være med til at lave deres egen fortolkning af fusionsgrundlaget, kaldet "Fif Fusion".

 Til vores "Fif Fusion #7" har jeg udvalgt Cecilie's Fif #3 og Fif #41.

Jeg har ved #3 hæftet mig ved detaljerne:
  • Vindue med hjerte
  • Hjertet er lavet af strimler af restepapir
  • Pynt (knapper)
Jeg har ved #41 hæftet mig ved detaljerne:
  • Stribet designpapir
  • Farverne hvid og mint
  • Røde border
  • Pynt (knapper)
I videoen viser jeg, hvorledes mit Fif Fusion kort kommer til verden med udgangspunkt i ovennævnte detaljer. Da dette handler om "Fusion" er der fuldstændig åbne muligheder for fortolkning. Her viser jeg blot min fortolkning :)

***
***

 Her har I det færdige resultat af min fortolkning af Fif Fusion #7.



 Nu håber jeg, at du har fået lyst til at lege med. Der er ingen begrænsninger, kun masser af kreativt fri-rum. Hvordan ser din Fif Fusion #7 fortolkning ud?

Det vil glæde Charlie, Fifty og jeg rigtig meget, hvis du uploader dit kort hos Mr. Linky. Han kan så godt li', når man trykker på hans knapper ;)

Hvis I deler på Instagram eller Facebook, kan I bruge hashtags #oshfiffusion og #piapåbanen. 

Ps. Bare fordi man leger med her og deler sit kort med os, så betyder det ikke, at det skal sendes ind til Operation Skriv Hjem. Der er ingen forpligtelser eller krav af sådan art. Det er bare super dejligt, når der deles inspiration og hygges med kreativitet. 

Pia :)
Pia's Creative World


3 kommentarer:

Charlie sagde ...

Lækkert kort - SUPER ide og fin video. Tak Pia.

Bodil Bording Hansen sagde ...

Flot flot, og en fin film :0)

Anonym sagde ...

Super FF igen, virkelig lækkre farve og mønstre,bortkant die er bare fantastik,tak igen for god inspiration, god weekend, mvh Vikki