tirsdag den 5. december 2017

5. december E som i Elendige ICloud og i Else

I dag er det problematisk, for jeg ved jeg har nogle kort på fotolageret, som min fødselsdagstvilling Else har lavet sammen med Nicoline, men Icloud har ædt hvert andet foto, så jeg kan ikke bedømme hvem der har lavet hvad af disse. Øv ;0).  Men her kommer de alligevel

Fint guldkort med grønne detaljer.

Den julekugle har jeg da også og den må frem igen for den er så smuk.

Fint stykke af et mønsterark og stort HUGS = fint julekort.

Til sidst et lille vinterlandskab med GOD jul hilsen.
Tak til både Nicoline og Else.





4 kommentarer:

Sivsko sagde ...

Rigtige søde julekort

Ruth Tingleff sagde ...

Flere søde julekort.

Jean sagde ...

Uhh den der hugs og god jul tekst er flot, mon det dies ..?

Lisbet M sagde ...

Så er der gang i skønne dies - både med dejlige julemotiver og med tekster. Fine kort!