mandag den 1. januar 2018

1. Januar 2018. Årets første indlæg, første månedssponsor og vinder af SAM billet.

Hoppet ind i det nye år - tjek!
Sovet næsten uden at hoste - tjek!
Sat årets første vaskemaskine over - tjek!
Tændt tv så der er Nytårskoncert fra Wien i baggrunden - tjek!

SÅ må jeg da være klar til at lave årets første indlæg her hos Operation Skriv hjem - STORT tjek!

I parantes bemærket er det så indlæg nr 810 i OSH's levetid og i 2017 var der 1 indlæg mere end i 2016. Ja vi samler på de små sejre Fifty og jeg. ;0)

Tak for alle kommentarer og besøg i decembers MANGE indlæg - de er alle læst og det har været så hyggeligt at få mulighed for at vise så mange af de flotte julekort I har lavet til de udsendtes familier og venner. :0)

Her er den heldige vinder, som kan jeg se samtidig er en af dem, der lavede sjove bogstavindlæg i december:



Tæske lækre Trekant og guld Træer, Turkise pingviner og Travl men hyggelig julehygge - Tusind Tak for skøn juleinspiration :-)   EttenA

Ja der var lige et lille foto af Anette på hendes blog, så det lånte jeg lige så I kan se en GLAD vinder.
Til lykke med billetten til SAM i februar Anette - håber vi ses i Sorø og TUSIND tak for præmien til trofaste Rikke Bagger der har støttet OSH og Fifty lige fra dag 1.

Hver måned er der nogen der har lagt anonyme kommentarer - ikke af den ubehagelige slags - det er såmænd helt almindelige, søde kommentarer - men lidt bøvlet hvis sådan en ender med at blive trukket som vinder - så hvis I ønsker at deltage i lodtrækningen, så husk lige at skrive jeres navn hvis I har en anonym profil - det er mit nytårsønske for 2018 (nå ja 1 af dem...)

Nyt år og så prøver vi noget her hos OSH - nemlig at månedens sponsor har mulighed for at skrive en lille hilsen til det indlæg der præsenterer månedens sponsor. Happymade og Anette åbner ballet med denne hilsen og et gavekort på 200 kr til webshoppen. Mange tak til dig Anette, her kommer Anettes hilsen:

Allerførst et rigtig godt nytår til jer alle!
Happymade sponsorerer denne gang et gavekort på 200 kr. til brug i webshoppen.

Jeg støtter OSH, fordi jeg kan li' tanken om, at vores udsendte har muligheden for at sende en personlig hilsen hjem til deres familie og venner i Danmark.

Hvem, hvad og hvor? Happymade er en webshop fyldt med spændende og lækre artikler til primært kortfremstilling og scrapbooking. Jeg slog dørene op til Happymade i 2016 og driver det fra vores private bolig i Herning. Kommer man på disse kanter, er man altid velkommen til at kigge indenfor og 'kigge med fingrene'. Det er dog en god idé at aftale et tidspunkt forud for besøget.
Med ønsket om en rigtig dejlig start på året.
Kærlig hilsen Anette Bach Buur-Andersen

Tak for det Anette!

Januar er måneden, hvor vi har overvægt af  LOVEkort i vores kasser - ikke nødvendigvis med teksten Valentine - men har vi nogen af dem, ryger de naturligvis med - det er dog supersvært at time afsendelse og få posten til at levere lige omkring en speciel dato - så LOVE/elsker dig osv. er en bedre tekst - da den kan bruges hele året.

Jeg tillader mig at lægge ud med 1 af mine LOVE kort - den er så cute den lille brødrister og fin til et LOVE kort - man savner jo også at spise morgenmad sammen, når man er langt fra hinanden, ikke?

LOVE you so much kort. Hvidt og kraftkarton med baggrundsstempel med røde hjerter. Lille brødrister med brød og hjerter er en Memory box die. LOVE die og tekster er fra et lille sæt fra HERO arts.
Næste portion søde kort med Valentines motiv er fra Mette Hyldig, der har brugt noget af det fine gratis papir Sizzix udgiver hver måned. Er man heldig at have en laserprinter kan man printe direkte på lækkert karton, det har Mette gjort her:

Søde Valentines kort med små og store cirkler.
Stinne Krogh har også lavet LOVE kort - resten af dette indlæg er hendes søde kort:

1000 kys fra mig til dig - jamen det lyder da helt OK og et fint kort til at få brugt sine hjertepunches og få ryddet op i de små rester. PERFEKT ide.

Nogen gange er kortideen der allerede når man ser noget papir - det er dette kort et godt eksempel på. Jeg er VILD med teksten "together is my favourite place to be".

Denne hilsen er også velegnet til et yngre menneske man holder af. KNUS die er også en af mine favoritter fra Gummiapan. Robotten er fin, men jeg kender ham ikke selv.

Fint papir med smukke fjer er en perfekt baggrund til dette kort med "Love is patient ... teksten, en lille stribet vimpel og selveste amor med bue og pil i silhouet. SØDT..
Også tak til dig Stinne for de fine kort og STOR hilsen her fra HQ på årets første dag.

Håber at se rigtig mange af jer herinde i 2018 - kommenter endelig - det er vores lille forsøg på at sende hygge og overraskelser rundt i OSH kredsen i årets løb og jo flere kommentarer du lægger, jo flere chancer har du jo i den måneds lodtrækning. Fifty og jeg er naturligvis på pletten i Sorø med vores kortkasse og vores postkasse herhjemme tager også gerne imod. Aftaler du f.eks. en dag hvor jeg er hjemme, kan vi også godt sætte en kop kaffe eller the over.  ;0)

Tak til de butikker m.m. der allerede helt uopfordret har meldt sig som 2018 sponsorer, kalenderen er bestemt ikke fuld endnu og jeg sender snarest en lille mail rundt for at høre hvem der kunne tænke sig at være med - er bare ved at finde en løsning der kunne være nem, hurtig og overskuelig for både dem og mig.


9 kommentarer:

Margit sagde ...

ALLERFØRST... GODT NYTÅR TIL ALLE....

WAUW.... flotte kort.
Og flere (nye?) dies og stempler i mine øjne??
God idé at lade sponsorerne smide et par ord af sted, som kan følge deres "gave"-måned.
Knus til HQ

Stinne sagde ...

Rigtigt godt nytår til jer i HQ, dejligt at mine kort kan bruges. Robotterne er nogen af de unævnlige, jeg har fået i gave.
Dejligt at de forskellige sponsere får ekstra taletid,
Jeg fortsætter med at lave kort, da jeg er “eks” soldaterkone. Og det er en dejlig måde at få brugt rester på.

Else-DK sagde ...

Rigtig godt nytår til Fifty og HQ og til alle der laver kort til OSH.

Det er supersøde kort der er vist her - er pjattet med toasteren og de små brød.

Conny sagde ...

Godt Nytår!
Ej hvor er det en dejligt måde at begynde et nyt år på: lidt OSH læsning og et kik på kortinspiration.
Jeg har 2 spørgsmål: Forsætter julekort-mageriet d. 24 hver måned?
Hvad er det med gratis zizzix-papir hver måned? Hvor finder man det?
Stor nytårshilsen fra Randers
Conny H.

EttenA sagde ...

1000 tak for den flotte præmie - og selvfølgelig ses vi til SAM i februar :-)
Sikke mange skønne kort med hjerter i forskellige afskygninger - igen en masse god inspiration :-)

MosteH sagde ...

Godt Nytår.
Det er alle fine kort. Kan specielt godt lide den lille detalje med båndet i øverste højre hjørne på dit eget kort. Det er lige "prikken".
Dejlig sponsorgave.

Charlotte sagde ...

Igen super fine kort, især den lille brødrister er da bare for sød.
Stort tillykke til Anette, din heldige kartoffel!

Sarah sagde ...

Så mange flotte kort og gode ideer.

Anne-Mette sagde ...

Tillykke til Anette. Super fine kort i dette indlæg. Dejligt med inspiration til "LOVE" kortene😍